Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Crucifix
Witam! Mam niespodziankę! Pamiętajcie, że ja jestem i widzę wszystko.. Czytam też Wasze komentarze(wszędzie) i staram się reagować. Dzisiaj odpowiedź na pytanie. Specjalnie dla Was jeden i chyba ostatni ode mnie Duet. Zostawiłem tą serię, ale u mnie tak jest z wszystkim, to chyba jedyna rzecz jaka mi w życiu wychodzi, zostawianie wszystkiego bez słowa. Wybaczcie!
Musi się w tym poście pojawić tania kontrowersja, bo czemu nie? Dwie "siostry zakonne" w wulgarnym i trochę przesadzonym wydaniu;)

Pojawiają się jakieś plotki o nowej kolekcji LE w piątek i szczerze cieszyłbym się z czegoś innego niż Vinyl.
1 Czapka Limited Edition | Sukienka Callie's Picks, Museum Mile, It Girls, Chanel Tribute | Rękawiczki Tingeling Halloween Couture | Torebka Chanel Tribute | Rajstopy Velvet Orchid | Sandały Young Hollywood 

2 Kolczyki Young Hollywood, StarDesign Im.a.unicorn2 | Naszyjnik Fallen Angel | Sukienka Young Hollywood, Dolce&Gabbana Tribute | Torebka Museum Mile | Sandały Versace Tribute 

27 komentarzy:

  1. Super pomysł na ten duet! Obie są bardzo dobre - w drugiej podoba mi się dobór dodatków i lekkość całości, a w pierwszej lateks, który jest zrównoważony tą sukienką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Kocham lateksowe klimaty;)

      Usuń
    2. P.S. Ostatnio śniło mi się, że dodali LE, ale było z metką It Girls czy czegoś takiego xD

      Usuń
    3. Ale ci się wyśniło! Niedobrze mi jak patrzę na to g.... To co admini wyczyniają to jakaś porażka:(

      Usuń
    4. Mam takie samo zdanie, ale co my poradzimy :(

      Usuń
  2. druga stylizacja jest śliczna :) pierwsza też jest bardzo fajna,ale zmieniłabym buty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te, bo Solange miała takie połączenie na gali Met i mi się spodobało.
      Dziękuję:)

      Usuń
  3. Plotki o LE pewnie dlatego, że strona laguje i trochę śmiesznie się robi. Co do stylizacji pierwsza (a szczególnie rękawy) są boskie! Druga totalnie dla mnie, piękna sukienka.
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie strony to od rana pojawiają się wiadomości, że strona została zhakowana... Nie znam się na tym, ale brzmi całkiem realnie.
      Dzięki:)

      Usuń
  4. Druga stylizacja zdecydowanie moja faworytką- tą suknia wygląda świetnie. Co do pierwszej to chyba widziałam ją w Twoim apartamencie w lepszej wersji :D co do zostawiania wszystkiego bez słowa to zdecydowanie mój mood :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do mojej składni zdań- przepraszam 😂😅

      Usuń
    2. Oj tam przesadzasz z tą składnią, moja nie jest lepsza:)
      Ta w apartamencie to była taka zabawa, która moim zdaniem nie nadawała się na bloga, ale dziękuję za opinię!

      Usuń
    3. Fakt, blogosfera mogła nie być na nią gotowa 😄

      Usuń
  5. Obie są bardzo ładne, ciężko wybrać.. Na początku myślałam, że druga jest lepsza, ale gdy spoglądam na pierwszą to znowu mam dylematXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak naprawdę żadna z nich;)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Jak dla mnie w pierwszej tez bylyby lepsze inne buty. O, widze ze udalo sie zdobyc te rajstopy :D moze troche ten jeden czerwony akcent to za malo, ale to nie sprawia, ze stylizacja wyglada gorzej. Zachwycil mnie pomysl na sukienke, lateksowe rekawy, to jest to! W drugiej szkoda, ze torebka jest za spodnica i taka malutka. Jestem pod wrazeniem tej sukienki, gora wyglada imponujaco :D pomysl na grzeszne zakonnice skojarzyl mi sie od razu z pewnym wyjsciem na scene Christy Aguirely

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czepiacie się tych butów... Jakaś wyprzedaż się trafiła i kupiłem! No nie dało się dać torebki przed sukienkę, a ja nie lubię jak rzeczy na siebie tak sztucznie nachodzą.
      To nigdy nie była Aguilera, wybacz! Madonna- to jest to!

      Usuń
  7. Fajneee, ja lubię ten vibe :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. ZupelnieoZupełnie popularna opinia - dobór butów w pierwszej stylizacji chyba jest zbyt fancy (albo to ja mam zbyt prostą głowę by pojąć tego fenomen), co jednak mogę powiedzieć, to że mimo wszystko wolę pierwsza stylizację. Lubię przełamująca wszystko torebkę i fantastyczną sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zauważyłam jak pijana snem byłam, gdy to pisałam xD Przepraszam

      Usuń
  9. W końcu mam siłę komentarze pisać... No dla mnie wygryw to była ta pierwotna w apartamencie, ale te też bardzo lubię, chociaż bliżej mi do tej pierwszej. A butów to będę bornic, bo są super i wyszło to bardzo fajni, w drugiej dodatki to cudo....

    OdpowiedzUsuń
  10. Woooooo, jeśli można zakochać się w stylizacjach na doll, to właśnie się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG, dzięki za wysłuchanie Ci Boże.

      Zdecydowanie wolę "Duet" w Twoim wykonaniu niż @marta_03. Mimo że stylizacje od Marty częściej mi się podobają, a te Twoje często nie są w moim guście to jakoś tak jednak :D Nie umiem tego wyjaśnić no. Jeśli to już ostatni Duet od Ciebie to będę tęsknić po prostu ;)

      Lubię te 'siostry zakonne', a ta druga to chyba taka bardziej zbuntowana niż ta pierwsza :D

      /Luiza

      Usuń
    2. Nawiązując do tytułu postu, w ramach 'randki' oglądałam film pt. "Krucyfiks" i był strasznie nudny i ogólnie słaby XD A 'randka' bez niego byłaby w sumie jeszcze słabsza pewnie, więc ostatecznie nie narzekam na niego, ale nie jest filmem, który bym chciała obejrzeć jeszcze raz

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!