Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale V: Runda Dodatkowa - Głosowanie
Dokładnie o 22:00 zakończył się termin oddawania prac do rundy dodatkowej, pora na głosowanie! Kto według Was poradził sobie z tematem najlepiej?
Głosowanie odbywa się tak samo jak poprzednio, link do bloga poniżej.

Głosowanie trwa do WTORKU 02/06/2020, 18:00
Kliknij na stylizację, żeby ją powiększyć

Proszenie o głosy grozi natychmiastową dyskwalifikacją
Głosujemy przechodząc do tej strony, w komentarzach wpisujecie nicki osób, na które głosujecie. Dokładne zasady znajdziecie na stronie.

51 komentarzy:

  1. jaki był w ogóle temat ? xDD
    nie no, spoko są niektóre stylizacje, ale jak zawszę, nie oddam na nikogo głosu bo uważam że nie znam się na modzie więc nie chcę ingerować w głosowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest kilka świetnych prac, ale znalazło się też parę, w których kompletnie nie wiem co jest tym niestandardowym połączeniem.
    @Jagooda, ja chcę poznać historię wiążącą się z Twoją stylizacją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to szalona kowbojka domina, która porwała afroamyrakańskie dziecko z czaszką bawoła zamiast głowy :) całości stylizacji dopełnia naszyjnik Chanel zawieszony na owej głowie i bat...

      Usuń
  3. Oddałam 8 głosów i mam nadzieję, że zobaczę te osoby dalej! Muszę powiedzieć, że musiałam się nieźle zastanowić zanim zdecydowałam. Część na moje nie pasuje do tematu (mimo, że są bardzo ładne), ale może nie zauważam detali. Tak czy siak - powodzenia!
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę poznać historie jakie kryją się za niektórymi lookami... Wymyśliłem sobie własne, ale nie wiem na ile pokrywają się z Waszymi pomysałmi.

    LadyMK2000, HannahCool1232, Senbentarz- chyba moje ulubione looki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Moja stylizacja to mood typu: zapinam pasy i wystrzelam się na planetę Chromatica. Trochę w tym Gagi, a trochę BDSM. Całość okraszona niewinną bielą.

      LadyMK2000

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być Haute couture, a wyszło bardziej Hot Glue...

      Usuń
  6. Wayamenet hawld awn... myślałem, że tematem było "niestandardowe połączenie", a nie ciuchy DIY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użycie rzeczy ze schowka + szafy na stardoll jest trochę niestandardowym połączeniem imho =D Raczej nie jest to zbyt powszechna praktyka :)

      Usuń
    2. Eh, no nie wiem. Moim zdaniem niestandardowe połączenie, to bardziej coś typu panterka+róż (przewidywalne i kiczowate, ale na pewno nie jest standardowe); połączenie faktur, wzorów lub materiałów, których się ze sobą na porządku dziennym nie łączy. Natomiast tworzenie czegoś z niczego to w moich oczach bardziej outlet kreatywności. Oczywiście to tylko moja interpretacja tematu i różnicy między tą dwójką. Możliwe, że jako jedyny tak uważam 🤓

      Usuń
    3. Rowniez sie z Toba zgadzam. Chyba tylko stylizacja od Jula145 wpisuje sie w ten temat.

      Usuń
    4. Dla mnie też temat etapu oznaczał dziwne, niespotykane zestawienia ubrań, kolorów itp.

      Usuń
    5. Na szczęście każdy może interpretować ten temat jak chce :)

      Usuń
  7. Większość tych prac to "HAUTE COUTURE"
    Najwidoczniej rywale nie zrozumieli tematu "niecodzienne połączenia"
    Ale znając życie wygra stylizacja najmniej związana z tematem :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz żałuje, ze nie odesłałam pracy. (Totalnie nie miałam weny i uchodziłby mi głównie „zwyczajne” stylizacje) Myślałam, ze „niestandardowe połączenia” to coś więcej. Są prace, które według mnie bardzo dobrze wpisują się w temat, ale niektóre są dość zwyczajne.
    Wszystkim życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwazam ze w niestandardowe polaczenia mozna wpisac duzo roznych rzeczy, i naprawde mozna to interpretowac na wiele sposobow, dlatego tez uwazam ze temat jest super. Niemniej jednak czesc pracy wyszla dosc slabo, a szkoda :(
    moja ulubiona praca tego etapu jest praca Girleweliny. Lubie tez stylizacje emu.musi, zamisy i LadyMK, chociaz w tej przeszkadzaja mi troche buty, za to sukienka jest swietna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinnas zrobic mema "can i copy your homework" z praca jagody

      Usuń
    2. Dziękuję :) Całość jest mocno Lady Gaga inspired, stąd wybór butów. Chciałem nimi jakoś zrównoważyć objętość góry, bo przy standardowej wysokości sylwetka wydawała mi się nieproporcjonalna.

      LadyMK2000

      Usuń
    3. Co do butów to takie czarne platformy były chyba w Subcouture i Runway, tamte wyglądałyby zgrabniej, ale rozumiem, że nie każdy musi je mieć. LG jest bardzo niska i jak może kojarzysz te obrazki na których chodzi bez butów albo na płaskich i wygląda przy innych jak taki elfik...
      W twoim looku bez butów albo z płaskimi pojawiłby się podobny efekt i uważam, że też ciekawie by to wyglądało i jeszcze bardziej w jej stylu:)

      Usuń
    4. Z tymi butami czy bez to i tak świetna stylizacja :D

      Usuń
    5. Buziaki! Twoja też mi się podoba :*

      Usuń
  10. szkoda, że nie zdążyłam oddać pracy, chociaz jak tak patrzę to nie miałabym w sumie szans xd

    OdpowiedzUsuń
  11. ale nie wiem o czym mówicie, dla mnie każda stylizacja jest spójna z tematem

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że wszystkie stylizacje pasują do tematu, bo przecież nie każde nawiązanie musi być dosłowne i czytelne na pierwszy rzut oka, right?
    Niezmiernie podobają mi się rękawiczki MajkaStar1999 oraz nogawy dobrapogoda. Ulubione jako całość - GirlEwelina, tiulowa emu.musia oraz MeLolitka.

    LadyMK2000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! To co zrobiłeś też jest mega!

      Usuń
  13. nie które stylizacje są fajne,choćby GirlEweliny czy aguuniek a nie które wręcz przeciwnie,mimo to głosy oddałam :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodziewałam się kreatywnego podejścia do tematu, ale nie wiem czy aż tak, hahaha. Bardzo podoba mi się większość pomysłów na prace, wybrałam kilka osób, na które oddałam głosy, bo szkoda byłoby je zmarnować, ale chyba najbardziej podoba mi się stylówka GirlEwelina.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie temat był szeroki do interpretacji, więc nie zamykałam się na żadne połączenia i te „niestandardowe” kojarzyły mi się w sumie z każdą opcją, jaką tutaj widziałam, ale pojawiły się gdzieś zgrzyty z kompozycją w niektórych z nich. Ode mnie duży, wirtualny kwiatek dla: dobrapogoda, MajkaStar1999, GirlEwelina, Emu.musia, LadyMK2000 i Aguuniek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Temat wcale nie był taki prosty jak mogłoby się wydawać, ale mimo to spodziewałam się zobaczyć sporo ciekawych prac. Szkoda, że z takiego super tematu jakim jest "niestandardowe połączenie" zrobiło się "kto doda dziwniejszą rzecz ze schowka do stylizacji". XD Trochę odgrzewanych kotletów też się znalazło i według mnie jest to najsłabszy etap jeśli chodzi o prace.
    Najlepiej w temat wpasowała się Emu.musia. Różowe, tiulowe spódniczki + dresik to jest dokładnie to, co chciałam zobaczyć w tym etapie. Jak dla mnie bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre stylizacje bardzo mi się podobają, ale kompletnie nie dostrzegam w nich zgodności z tematem. Moimi faworytami w tej konkurencji są Melolitka, Jula145 i Hannahcool1232.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać, że komuś wpadło w oko, dziękuję :)

      Usuń
  18. Coz zdecydowana większość stylizacji jednak odbiega od tematu:( glosy oddane ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak się zastanawiałam co ja bym przygotowała to złapałam się za głowę :D A tu proszę, jest sporo super stylizacji - delikatne i nieoczywiste jak u Girleweliny i totalnie odjechane w kosmos jak u Jagoody :D No i są takie pomiędzy, które też mnie kupiły.
    Fajny temat, można było puścić wodze fantazji i nie tylko :D

    OdpowiedzUsuń
  20. A dollka obok Juli145 to czyja?

    OdpowiedzUsuń
  21. tematem było niestandardowe czy tam niecodzienne połączenie a nie nawalenie na siebie ubrań i rzeczy ze schowka xD
    outfit z rzeczami ze schowka jest już codziennością na polskich blogach i w robieniu stylizacji
    nic odkrywczego
    z 5 osób zasługuje na jakiekolwiek głosy a reszta sajonara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. temat każdy mógł zinterpretować na swój sposób, i nie, nie dla każdego normalnością jest nawalenie na siebie ubrań czy rzeczy ze schowka. Dziwi mnie, że na blogu o modzie tak dużo nieprzychylnych komentarzy jest o to jak różnie ludzie ziterpretowali temat. To chyba właśnie o to chodzi w konkursach, o tą różnorodność, o zabawę, szaleństwo. Wcześniej pojawiały się komentarze jak to ludzie nie szaleją, teraz pojawiają się komentarze dlaczego ludzie użyli rzeczy ze schowka. O co Wam wszystkim chodzi. Złe tematy, złe stylizacje, złe interpretacje, każdy się myli, wszyscy robią źle. WTF.

      Usuń
    2. Dokładnie Agu :D Jest przewidywalnie - źle. Jest oryginalnie też źle. Ludziom nigdy nie dogodzisz :D

      Usuń
    3. ps. nie widuje na ulicy ludzi ubranych w kwiaty, wiatraki, sukienki z futer, spódnic+spodni, skóry z tiulami, dziećmi z czaszką bawoła, garniturem z krótkimi spodniami czy czymkolwiek innym ze stylizacji powyżej. ale może to ja jestem ograniczona i miasto w którym przebywam, skoro wszystko to jest takie standardowe 😅

      Usuń
  22. ok ale musze napisac ze jest cos bardzo fajnego w tym gdy ludzie zaczynaja mieszac rozne style, wzory, kolory, przedmioty z ubraniami itp itd przynajmniej dla mnie
    wiadomo mozna sb dyskutowac o tym co wg nas wyszlo super a co okazalo sie failem ale ogolnie mowiac jest zabawnie i fajnie pzdr ziomy d(-_-)b

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielka szkoda, że tak dużo prac nie wpisuje się w temat konkurencji, liczyłam zupełnie na coś innego. Niestandardowe połączenie to raczej ''połączenie faktur, wzorów lub materiałów'', które są nietypowe, ale tworzą pełną całość. Jak najbardziej zgadzam się z Pawłem w tej kwestii.
    Niemniej jednak udało mi się wyłonić ulubieńców: Jula145, Melolitka, Hannahcool1232. :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!