Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #49

11 komentarzy:

  1. Ooo, jak cukierkowo i ślicznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką różu + czerwieni, ale tutaj jest fajnie. Na dwie rzeczy od razu zwróciłam uwagę - kombinezon + kurtka i top + stanik, ciekawe połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się połączenie kolorystyczne jak i całość stylizaji, chociaż chyba zrezygnowałabym ze stanika na bluzce, bo widzę, że miał pasować do kurtki, ale jakoś wydaje mi się, że lepiej byłoby bez niego. A połączenie bluzki i spodni jest mistrzowskie. Makijaż i okulary cudnie też tu grają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stanik miał pasować do bluzki, bo mają podobny nadruk tych różowych fasolek. ich połączenie to był w sumie początek tej stylizacji :^

      Usuń
    2. o kurcze faktycznie, nie zauważyłam tego, tak to jest jak śpi się kilka godzin, my bad :>

      Usuń
  4. Makijaż jest cudowny, jak zawsze! Zgadzam się z aguuniek, całość jest ładna, ale lepiej by wyglądało bez stanika.

    OdpowiedzUsuń
  5. niby ładna,ale ten czerwony stanik kompletnie tu nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podoba tak jak jest! Super kolory.
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysle ze ten stanik jest tutaj zbedny. Mam tez wrazenie, ze czerwone ubrania tworza juz kolejna stylizacje ;) reszta jednak bardzo mi sie podoba, uwielbiam Twoje makijaze, sa piekne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się! Sama nie połączyłabym tych dwóch kolorów, a Tobie wyszło to bardzo dobrze

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie połączenie bluzka+stanik bardzo mi się podoba, jednak w tej stylizacji trochę mnie przytłacza i odnoszę wrażenie, że przez to jest wszystkiego za dużo. Co do makijażu mam takie same odczucia jak Pomaranian - są piękne i osobiście zdecydowanie zazdroszczę umiejętności robienia ich :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!