Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kawiarniane marzenie + Prezenty


Witajcie! 
Przybywam do Was z kawiarnią! ah... jak ja tęsknię za plotkowaniem z przyjaciółką przy kubku dobrej kawy, w przyjemnej kawiarence. Wnętrze z przepychem, słodyczą, dużą ilością różu i kwiatów! Mam nadzieję, że Was z tej słodkości nie zemdli. 

Co fantastycznego, smakowitego zamówilibyście w tej kawiarni?
Dla najciekawszych odpowiedzi wręczę prezenty 

A prezenty z poprzedniego posta trafiają do:
♥Khair ♥Not_ur_babe ♥Pomeranian(poproszę o nick)

Miłego dnia!
Klaudia

11 komentarzy:

  1. Wow! Naprawdę słodko! Żeby wpasować się w wystrój, zamówiłabym dużą porcję lodów truskawkowych :) Najbardziej podoba mi się ścianka z róż ♥
    Dziękuję za prezent! ♥
    - Khair

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda tak... cukierkowo! Bardzo podoba mi się samo wnętrze, chociaż gustuję raczej w minimalizmie. No i ogromny plus za taką ilość kwiatów... :D Btw - uwielbiam odcień tej podłogi i uważam, że chyba jest najbardziej uniwersalny i estetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne wnętrze :) chociaż ściana z różami mi się osobiście nie podoba,ale reszta wygląda bardzo ładnie :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kawiarenka, ciekawy pomysł ze ścianką z kwiatami.
    Zamówiłabym klasykę - szarlotkę na ciepło z lodami i kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie! Wygląda jak kawiarnia Urszi albo i EL&N w Londynie. Zamówiłabym tam bezkofeinową kawę z jakimś ładnym wzorkiem na niej i eklerka albo makaroniki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie:) Wnętrze jest cudowne, nigdy nie mogę się napatrzeć na twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mega pomsyl! Świetnie to wyszło, aż chyba sama spróbuje coś zrobić w tym stylu(o ile nie masz nic przeciwko), masz świetne pomysły. Bardzo się cieszę ze do nas dołączyłas

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale urocze miejsce! A do tego z widokiem na nasza piekna warszawska starowke 💖 jedynie niezbyt podobaja mi sie sciany; ta kwiatowa moglaby zostac wylozona ladniejszymi i wykonanymi lepiej graficznie ;) to samo tyczy sie cegiel 😅 hmm ja ostatnio ciagle mam ochote na sorbet albo jakiegos wymyslnego drinka ;) moj nick na sd to anulcia345 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I oczywiscie dziekuje za prezent 🥰

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!