Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale V: Etap III - Głosowanie
Dokładnie o 22:00 zakończył się termin oddawania prac do Etapu III, jest to ostatni etap grupowy, po ogłoszeniu wyników grupy znikają i zaczynacie walczyć samodzielnie.
Przypominam, że tematem w tym etapie był monochromatyzm, jak poradzili sobie uczestnicy?
Głosowanie odbywa się tak samo jak poprzednio, link do bloga poniżej.

Głosowanie trwa do NIEDZIELI 24/05/2020, 18:00
Kliknij na stylizację, żeby ją powiększyć

Proszenie o głosy grozi natychmiastową dyskwalifikacją
Głosujemy przechodząc do tej strony, w komentarzach wpisujecie nicki osób, na które głosujecie. Dokładne zasady znajdziecie na stronie.
Drużyna Simby
Zaplątani
Pingwiny z Madagaskaru
Potwory i Spółka
Armia Lorda Farquaada
Śnieżynki Elsy
Atomówki
Iniemamocni
Wścibskie Dzieciaki
Piękne i Bestie

124 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę bardzo dużo świetnych stylizacji, fajnie, że część grup zdecydowała się na jedność w kolorystyce lub efekt gradacji kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Po cichu liczyłam, że atomówki pójdą w kolory atomówek :D
    Po pierwszym zerknięciu na stylizacje nasuwa mi się kilka wniosków, w niektórych grupach już wiem na kogo oddać głos.
    Iniemamocni po raz kolejny super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się Twój tok myślenia :) Padł taki pomysł, tym bardziej że nasza grupa składała się akurat z trzech osób (więc perfecto), tylko szczerze mówiąc zielony nam się trochę przejadł haha :D

      Usuń
  4. Mam swoich faworytów i mam nadzieję, że znajdą się oni w kolejnym etapie! Mam wrażenie, że część albo zbytnio poszła za tematem mieszając (zbyt)wiele odcieni lub postanowili dodać inny kolor, a myślałam, że poza dodatkami stawiamy na jeden.. ale być może to ja źle zrozumiałam temat, w każdym razie wszystkim życzę powodzenia i jak najlepszej punktacji ich wkładu!
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą, niektóre stylizacje nie są w temacie przez dodanie innych kolorów. :<

      Usuń
  5. Glosy oddane :D
    Przyznam, ze bardzo podoba mi sie stylizacja od Zamisa, ta peruka kojarzy mi sie z Natalie Portman w Closer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe, dziękuję!
      PS. Dzięki Tobie znalazłam aktora, który gra w tym filmie "Jude Law" szukałam go z 10 lat.. serio .-.
      Film to "The Wisdom of Crocodiles".

      Usuń
    2. W sensie, dzięki aktorowi znalazłam film*

      Usuń
    3. Jude Law to chyba jedyna osobą u której doceniam piękno zakoli xDDD

      Usuń
  6. Moje ulubione stylizacje z tego etapu to Zamisa, GirlEwelina, Hannah, MeLolitka oraz Senbentarz. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie że wiele osób poszło na łatwiznę, jakby zestawienie bluzki i spodni/spódnicy bądź nałożenie zwykłej sukienki, według mnie nie czyni stylizacji na tym etapie konkursu, jak osoby wyżej, też mam zastrzeżenia co do interpretacji tematu, no ale trudno, było minęło, ja mam tylko pytanie od kiedy różowy jest taki popularny xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że tylko ja mam obsesję z tym kolorem (żeby nie było, grupa zdecydowała się na ten kolor przez mój outfit), a tu proszę niespodzianka, pełno różowych landryn XD
      karoliss12

      Usuń
    2. ja właśnie nie przepadam za różem, więc powoli zaczynam dostawać migreny od jego nadmiaru xD

      Usuń
    3. Różowy to kolor prawdziwych księżniczek :*

      Usuń
    4. ja kocham różowy <3

      Usuń
    5. @LoveLife_NotYou może kolejny etap będzie z innym kolorem (lub jego nadmiarem XD)
      karoliss12

      Usuń
    6. nienawidze dzikiego rurzu ale kerol wygl tak bosko ze po prostu musialem w to isc
      podrawiam wszystkie prawdziwe ksiezniczki z pierdla-,--
      wiesz co sie liczy, szacunek ksiezniczek ulicy

      Usuń
    7. nigdy nie chciałam być księżniczką, prędzej mi do ladacznicy xDD

      Usuń
    8. Dla mnie większość różowych stylizacji się ze sobą zlewa XD

      Usuń
    9. U nas zamysłem był gradient, ja wzięłam kolor który pozostał :) nie spodziewałam się tylu różowych looków.

      Usuń
    10. no właśnie ciężko było się spodziewać różowych looków, więc no :> Ja myślałam, że będzie więcej czarnych i czerwonych, nawet przez chwile nie pomyślałam, że róż będzie aż tak popularny xd

      Usuń
    11. wgl nie wiem po co bronie roz i gadam na czarny, jak sama mam czarny kolor 😂

      Usuń
    12. Też oczekiwałam, że więcej będzie czerni - czerwieni :c
      No wzięłam ten różowy (który okazał się wyzwaniem), chociaż nie przepadam za nim!

      Usuń
  8. Śnieżynki Elsy, chociaż stylistycznie niekoniecznie wpisują się w moje gusta, są kolorystycznie satysfakcjonujące :D
    Ale faworytem jest tym razem dla mnie majkastar1999.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę dużo ładnych i ciekawych stylizacji, szczerze myślałam, że więcej osób zrobi czarny look, a tu miłe zaskoczenie:D Moimi faworytami na pierwszy rzut oka są karoliss12, emu.musia, marta_03, majkastar1999 i aguuniek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podzielę się niepopularną może opinią - nie podoba mi się tak duża ilość różowych stylizacji. Na Stardoll jest to naprawdę łatwy kolor, oferujący mega szeroką gamę ubrań łatwych w stylizacji, a nie wiem czy na tym etapie nie oczekuję od uczestników czegoś więcej... Dla mnie fashion is about taking risks, a tutaj zawiewa nudą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się co do łatwości doboru ubrań w tym kolorze. Nie lubię zbytnio ryzykować, więc można powiedzieć, że poszłam na łatwiznę - byleby czuć się pewnie w tym co zrobię.
      karoliss12

      Usuń
    2. Ja się nie zgodzę! Umarłam prawie robiąc swoją stylizację, mówiono mi abym zmieniła kolor, ale uparłam się - pudrowy róż! Uwierzcie mi, zrobić coś z sensem jest ciężko - więc nawet nie mogę być pewna czy mi się udało.

      Usuń
  11. Jestem strasznie zawiedziony, że tyle osób postawiło na czarny i różowy, ale cóż, to było do przewidzenia 😭
    Głos oddany, trzymam za Was kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  12. jako ludzkosc dotarlismy do momentu w ktorym zamiast krytykowac stylki za nwm ich wykonanie? (dobor materialow, spojnosc, cokolwiek) krytykuje sie ludzi za wybranie jakiegos koloru XDXD
    nawet jakbysmy wszyscy poszli w nAjLaTwIeJsZy czarny/bialy to stylki moga byc i fajne i ch*jowe bo to totalnie nie zalezy od wybranego koloru -,--

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi tu ktos pierdnie znowu o dostepnosci rozowych ciuchow to w plazie na chwile robienia stylki byly tylko 1 rozowe buty dla typa

      Usuń
    2. zresztą jak tak bardzo zazdroszczą ludziom wyboru prostych kolorów, to też w takie mogli iść xD Jakby super, podziwiam ludzi, którzy użyli trudniejszych kolorów i zobili piękne stylki, brawo! Ale każdy mógł wybrać dokładnie takie kolory jakie chciał.

      Usuń
    3. Zgadzam się, że kolor to sprawa drugorzędna, a liczy się forma i pomysłowość (chociaż czynnikiem ograniczającym może być dostępność czegoś na SD XD)

      Usuń
    4. Nie jestem pewien czy chodzi o zazdrość, ale ja w ogóle chyba mam za wysokie oczekiwania względem tego konkursu.
      Tematem tego zadania był właśnie KOLOR, więc mocno zwracam na niego uwagę.
      Jeżeli zaś chodzi o róże, to niektóre odcienie po prostu się ze sobą gryzą, co w kilku stylizacjach widać.
      I fajnie, że wcześniej komentowałem ze złego konta eh XD
      LadyMK2000

      Usuń
    5. ale co innego jak ktos zrobil slaba stylke w rozu, bo kolory sie w niej gryza, a co innego po prostu oceniac wybor koloru. Bo w kazdym kolorze mozna zrobic bylo sztos i w kazdym mogla wyjsc lipa

      Usuń
    6. Racja. Anyway jako odbiorca oceniam efekt końcowy i patrzę jak looki prezentują się i wyróżniają na tle innych, bo dzięki temu mogę wybrać. Kryteria tej oceny pozostają natomiast u każdego różne. Dlatego sobie dyskutujemy.

      Usuń
    7. znaczy jasne, chociaz temat nakazal jedynie wykonanie stylki w 1 kolorze i to tyle w kwestii tematu, mozna sie zaglebiac i przeliczac ile ciuchow bylo w jakim kolorze i oceniac poziom trudnosci w skali 1-5 (5/5 kolor ocen moj plis ; *) aaale panie, jak mie zirytowala ta fala komentarzy, ktore mozna skrocic do "meh za durzo rurzowego -,--", jakby to wybor koloru, a nie ostatecznie wykonana stylka, byl najwazniejszy XD

      Usuń
  13. Jeżeli mam być szczera, to czarny, biały i różowy mi się zlały w niektórych stylizacjach i chociaż sama stawiam na nie często, to oczekiwałam czegoś więcej w wersjach konkursowych. Na pewno ten etap ma więcej faworytów, chociaż nadal marzę o jakiejś kontrowersji, grotesce i czymś, co na pierwszy rzut oka się nie przyjęłoby, bo to moje klimaty i mam nadzieję, że to zobaczę... Chociaż mnie kolor mniej obchodził niż forma tak naprawdę, więc...XD Głosy oddam jutro, bo muszę przetrawić to, a wszystkim życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://imgur.com/a/IQx0UtD
      czuj się zaspokojona <3

      Usuń
    2. AGA, CZEKAŁAM NA TO XDDD

      Usuń
    3. ooooo, teraz to się czuję zaspokojona bardzo <3 Uwielbiam tę stylizację, noo....

      Usuń
    4. A TA LALKA NA DOLE TO SIĘ PODSTAWIŁA TAK IDEALNIE XDDDDD

      Usuń
    5. Aga... obiecałaś, że nie będziesz nigdzie publikować naszego zdjęcia...

      Usuń
    6. przepraszam Kamil :/

      Usuń
    7. O matko, to naprawdę zrobiło mi dzień XD

      Usuń
    8. KRZYCZEEEEEEE!!!!!!!!!! Groteska i kontrowersja zdecydowanie odnajdują swoje miejsce w tej stylizacji. MASTERPIECE!!!

      Usuń
    9. Najlepsza stylizacja Agnieszko, jaką kiedykolwiek widziałam!

      Usuń
    10. myślałam, że będzie to miało negatywny odbiór :D dziękuję wszystkim za docenienie hahahahah

      Usuń
  14. Niektóre stylki przykuły moją uwagę, niektóre natomiast totalnie nie trafiły w moje gusta. Mimo wszystko gratulację dla wszystkich, bo to była OKROPNIE trudna kategoria i myślę, że każdy wyszedł z niej zwycięsko! Oddałem już swoje głosy, życzę wszystkim powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie to, czy ktoś wybrał łatwy czy „trudny” kolor nie ma zbyt wielkiego znaczenia, ponieważ nie od tego zależą moje odczucia co do stylizacji.
    Po szybkim przejrzeniu w pamięci została mi stylizacja od MeLolitka i to na pewno do niej powędruje jeden z moich głosów.
    Pozdrawiam ola4077

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten etap był trudny. Ja osobiście uważam, że jeżeli nie była by to praca w grupach a solo byłoby znacznie więcej szaleństwa. Robiłam stylizację w różnych kolorach, ale ostatecznie poszedł róż, żeby nie odstawać na tle grupy i mieć tą spójność:) Myślę, że Kadetka jak i Metalka zgodzą się ze mną, bo indywidualnie też by postawiły na inne kolory :D Co do stylizacji uczestników mam mieszane uczucia, jak sami pisaliscie monochromatyzm to jeden kolor w różnych odcieniach a nie cała stylka w tym samym odcieniu ;) Głosy oddane i trzymam kciuki za wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Przecież i tak każda stylizacja jest oceniana indywidualnie, nie ma tu oddzielnych głosów dla grup jako całości. Jeśli ktoś np. zrobi genialną stylizację ale nie będzie pasować do reszty stylek z grupy (bo zrobi w kolorze różowym, a reszta w czarnym) to mam głosować bo fajna stylizacja czy nie głosować bo nie pasuje do reszty?

      Usuń
    2. +1
      A ja zrobiłam przezroczystą stylizację, chociaz wszyscy pewnie musla że miała być biel xd

      Usuń
    3. Przecież grupy również mają swoje osobne głosy :)

      Usuń
    4. @Kamil z całym szacunkiem ale uważam, ze ilość oddanych głosów w grupie ma się nijak do tego czy grupa spisała się jako całość i spełniła zadania ;)

      Usuń
    5. A mnie się wydaje że jest pół na pół. Z jednej strony najwięcej pkt maja grupy z najwieksza iloscia uczestników. Bo wiadomo, wiecej stylek = większe prawdopodobieństwo czegoś fajnego = na większą ilość osób w grupie zagłosujesz, a nie tylko na jedną. Ale z drugiej strony są grupy małe, ale silne, tak jak iniemamocni z poprzedniego etapu. Z tego co pamiętam razem mieli dużo pkt. Więc to zależy.

      Usuń
  17. Moja ulubiona trójka to MajkaStar1999 (szkoda, że screen jest mały i słabo widać), LadyMK2000 i MeLolitka. Chłopaki, bardzo fajne stylizacje zrobiliście!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam wrażenie, że poprzedni etap wypadł lepiej i ludzie bardziej się postarali. Najbardziej mnie teraz zawiedli Iniemamocni. W zeszłym etapie wypadli chyba najlepiej i byłem fanem, a teraz przykro mi to pisać, jedna z najsłabszych grup jak dla mnie. Moje ulubione looki to natomiast MeLolitka, aguuniek, HannahCool1232 i zamisa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie. W poprzednim etapie podobało mi się o wiele więcej stylówek.
      Niestety się z tobą nie zgodzę jeśli chodzi o naszą grupę. Uważam że są o wiele gorsze grupy i stylizacje, które składają się po prostu z topu i spodni/spódnicy albo zwykłej sukienki, a na tym etapie oczekuje raczej czegoś bardziej wymyślnego.
      Bardziej podobała mi się twoja stylizacja z poprzedniego etapu, byłem nią oczarowany! Ale w tym etapie również masz mój głos.

      Usuń
    2. dziękuję bardzo! <3

      Usuń
    3. Czuję się doceniona, dzięki ^^

      Usuń
    4. @Gmeri
      Chciałbym to ująć inaczej. Mało która grupa podoba mi się jako całość, co zresztą nie było moim kryterium przy głosowaniu. Po prostu jesteście jedną z dwóch grup, gdzie żadna praca mi się nie spodobała. To jest właśnie dla mnie przykre, ponieważ w poprzedniej rundzie podobały mi się wszystkie prace i wam mocno kibicowałem. Mój wcześniejszy komentarz to może zbyt mocne uproszczenie za co przepraszam.

      Usuń
    5. Dzięki wielkie, bardzo mi miło! <3

      Usuń
  19. Niektóre stylizacje są mało monochromatyczne bo są 2 albo nawet więcej kolorów. Czepiania się, że ktoś wybrał różowy czy inny kolor nie skomentuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie nie spodziewałem się takiej ilości różu, temat był trudny i wiedziałem, że może być ciężko z pracami, ale jednak jest lepiej niż myślałem, że będzie. Widzę jakieś szaleństwo.

    Kilka moich ulubionych looków:
    Aguuniek- podoba mi się, że pojawiają się różne materiały, widać zabawę i dopracowane detale (te buty!)
    MeLolitka- zdecydowanie najlepsza praca tego etapu, coś niespodziewanego i innego:)
    Czari.9- Warstwy, coś co kocham, podoba mi się też idealnie dopasowana fryzura, blond brwi, biżuteria<3
    Click- podoba mi się to jakby odwzorowanie wybiegu, widzę co było inspiracją:)
    MajkaStar1999- jak zawsze wyższy poziom konstrukcji, piękny kolor, szkoda, że ten screen taki mały:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Temat był dosyć trudny to fakt, na początku wydawało mi się, że stylizacja w jednym kolorze to prościzna, no nie XD przeliczyłam się tbh.
    Przechodząc do samych prac, mi osobiście żaden kolor nie przeszkadza :D Uważam, że ten różowy jest całkiem uroczy w każdej stylizacji. Jeśli chodzi o grupy, jak dla mnie najlepiej znowu wypadają Iniemamocni, są spójni, kolory różowego też są dobrze do siebie dobrane, także jak dla mnie, mega. Podoba mi się też grupa Śnieżynek Elsy, widać spójność w tych mocnych kolorach i cała grupa wygląda bardzo ciekawie.
    Głosy swoje już oddałam :D z

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba już ochłonęłam, więc głosować mogę, a przy tym wybrałam swoje ulubione prace :>> MajkaStar1999 - świetna konstrukcja, makijaż i pomysłowość, bo sam kolor uważam za dosyć trudny na sd., następnie - Aguuniek - zniszczyłaś system (i nie chodzi mi o tę drugą, bo to inny poziom mistrzostwa XD), Twoja stylizacja jest bardzo spójna, nic się nie gryzie, a widać wszystkie detale i dopracowanie, w tej grupie jeszcze duża pochwała ode mnie dla Emu.musi, bo widać zabawę z odcieniami, świetnie dobrane dodatki i urozmaicenie. Bardzo rzuciła mi się w oczy też praca autorstwa (to na duży plus) MeLolitka, moim zdaniem stylizacja jest nietuzinkowa i ciekawa, bardzo wybija się na tle innych również kolorystycznie. Click za zabawę z odcieniami i super dodatki (kwiatuszki mnie urzekły...), Czari.9 - przeciekawa konstrukcja, makijaż i dbałość o detale, no i GirlEwelina, bo stylizacja jest totalnie estetyczna, no i super, że góra ma odniesienie do reszty, a wszystko przełamuje spódniczka. Takszeee no, ja życzę powodzenia wszystkim jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  24. MeLolitka niezmiennie moim faworytem od pierwszego etapu! Aguuniek, Michał oraz Wiktor - świetna robita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę uwierzyć, że TY mnie pochwaliłeś :O dziękuje <3

      Usuń
  25. bardzo trudny temat,zrobienie stylizacji w jednym kolorze wcale takie proste nie jest,tym bardziej że nie zawsze w plazie można wszystko znaleźć w danym odcieniu,mimo to ja swoje głosy oddałam :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  26. nie chcę znowu wywołać gównoburzy, ale mam pytanie do osób które chwalą pracę Melolitki - nie rozumiem tego fenomenu, skoro wykorzystane zostały jedynie spodnie, bluzka/marynarka i jak dobrze widzę pasek. Jakby te wszystkie rzeczy mają fajną fakturę i kolorystykę oraz dobrze ze sobą współgrają, ale to jest dość typowe rozwiązanie, a jak wcześniej mówili administratorzy - ryzykujcie - jednak ja w tym nie widzę żadnego ryzyka i czegoś innowacyjnego oprócz dobrze wyglądających normalnych rzeczy. I nie chce od razu mówić ze ta stylizacja mi sie nie podoba, jest spoko, ale mnie nie oszałamia jak większość z was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wolę pochwalić prace Klaudiligenzy, o której o dziwo jest cicho, która serio ZARYZYKOWAŁA jak sami tego oczekiwaliście, i jej praca jest czymś nowym i świeżym a nie powielaniem ciągle tego samego schematu

      Usuń
    2. dobra, ostatni komentarz xD jakby troszeczke zalatuje mi tu hipokryzmem kiedy admini mówią że chcą szaleństwa i ryzyka a ostatecznie stawiają na proste i typowe rzeczy

      Usuń
    3. przepraszam, ale jakim prawem zdradzasz moją tożsamość bez mojej zgody i wiedzy, jeżeli chciałabym przedstawić swoje imię to bym to zrobiła, więc nie rób tego za mnie. Jeżeli chcesz to ja o tobie też mogę parę rzeczy powiedzieć

      Usuń
    4. Ale to wszystko widać normalnie ;--;
      On jej nie zdradził >https://imgur.com/a/z5q82Vv

      Usuń
    5. wybacz ale nie jestem taka chamska jak ty i w stosunku do ciebie, szanuję innych prywatność

      Usuń
    6. co tu się właśnie odwaliło

      Usuń
    7. @emu.musia ale wątpię że ktoś specjalnie przeszukałby wszystkie wcześniejsze komentarze aby odkryć nazwę pod którą gram i zakładam że większość nicków nie odzwierciedla ich prawdziwego imienia, chociaż w moim przypadku można byłoby się domyśleć, ale wciąż to nie jest pewne jak na prawde mam na imię i miałam nadzieję że admini którzy mają większy dostęp do informacji na temat komentatorów ( bo zakładam że mogą zobaczyć nazwę poczty z której piszemy) okażą większy szacunek do ich prywatności

      Usuń
    8. Nie możemy zobaczyć poczty z której piszecie, w ogóle nie mamy dostępu do informacji o Was poza tymi, do których mają dostęp wszyscy czytelnicy.

      Usuń
    9. no to przepraszam, w takim razie źle zakładałam, ale to nie zmienia faktu, że osoba którą znam prywatnie, ma prawo zdradzić moje imię na publicznym forum

      Usuń
    10. no i niestety znowu się wywołała gównoburza xD ale ja bardzo cenię swoją prywatność i on powinien o tym wiedzieć i tak się nie zachować, no ale jak widać, nie znam go

      Usuń
    11. ale tu nie ma gównoburzy, każdy kulturalnie Ci odpisuje, więc jedyną osobą robiącą burze jesteś Ty

      Usuń
    12. rozumiem że chcesz rozwiązać tą całą sytuację i bardzo to szanuję, ale nie rozumiem dlaczego rozmawiam z Tobą a nie z osobą, przez którą zaczęłam tą "burzę", no ale dobra, zakończmy ten temat a i mam nadzieję, że ja również odpowiadałam kulturalnie jak wszyscy

      Usuń
    13. i jakby tak samo jak wcześniej @Click Clack, chciałam się tylko zapytać o opinię innych na temat jednej stylizacji a zostałam brzydko zgaszona

      Usuń
    14. Nazywanie nas hipokrytami uważasz za opinię?

      Usuń
    15. Wiem, że jestem tu jakimś randomem, co wyskakuje jak ten filip z konopi - ale gdybyś dbała o swoją prywatność, załatwiłabyś to od pewnego momentu jednak prywatnie.

      Usuń
    16. Post twój i Clicka zupełnie się różni od siebie tonem, bo on nie rzucił czymś w stylu: „Mam pytanie do osób głosujących na...”

      Usuń
    17. tak, to jest moja opinia i spostrzeżenie, ale pamiętajmy że swoją wypowiedź zaczęłam od stylizacji, a nie od was, więc to był tylko dodatek, WEDŁUG mnie prawdziwy, bo wydaję mi się ze w komentarzach mam prawo wypowiadać WŁASNE spostrzeżenia, nieważne czy byłyby one pozytywne czy w formie krytyki. I przepraszam, ale według mnie hipokryzja nie jest czymś bardzo złym, przecież nie wyzwałam was od najgorszych, ale dla mnie to było po prostu dość dziwne kiedy mówiłeś "szalejcie" a ostatecznie powiedziałeś że twoimi ulubionymi stylizacjami są, podkreślam WEDŁUG MNIE, dość zwyczajne propozycje, więc można było odczuć zmieszanie czego ostatecznie oczekujecie

      Usuń
    18. @Jula145 owszem mogłabym, ale mnie trochę poniosło bo to nie było miłe i zakładam że pewnie większość osób nie chciałaby aby ich jakieś dane zostały bez ich zgody ujawnione, więc miałam jeden wybuch, za który aktualnie żałuję bo nie oczekiwałam że taki arsenał włączy się, a reszta komentarzy to były po prostu moje odpowiedzi na komentarze innych, bo jak ktoś się do mnie zwraca to odpowiadam, to juz nie moja wina że tyle osób chciało mi odpowiedzieć i z jednego komentarza wyrosły 10 xD a pomińmy jeszcze moją niezdolność do krótkiego i rzeczowego odpowiadania i częstego lania wody, no ale sorry, jakoś musiałam pisać rozprawki i tak się nauczyłam po prostu pisać xD
      @jezuschrystus ale ja przecież nic takiego napisałam xD zwróciłam się tylko do osób które chwalą a nie głosują na jej/jego pracę bo chciałam usłyszeć ich opinię - tak samo jak wcześniej @Click chciał się zapytać o opinię stylizacji Emu.musi jak dobrze pamiętam, więc podłoże było takie samo

      Usuń
    19. stylka MeLolitki mi sie spodobala, bo kocham niebieski, pierwszy raz widze taki wzor na ciuchach no i jest poprawnie, w sensie nie ma sie do czego sie przyczepic, po prostu
      i jasne, robienie fenomenu z czegos, co pod wzgledem technicznym jest proste i bezpieczne moze dziwic (mnie to juz nawet nie dziwi, serio, tego sie spodziewal chyba kazdy, kto po 1 i ewentualnie 2 etapie rozkminial, na co zaglosuja ludzie XD) ale ostatecznie nie ma nic zlego w chwaleniu innych i guess?
      odnosnie mojego kom, ja nie mialem problemu z tym, ze ktos zostal doceniony (to jest fajne, nawet jeśli dla mnie te stylki to cud nie jest) a ze ktos w moim mniemaniu zostal mocno niedoceniony, to znaczaca roznica

      Usuń
    20. ps te papugi u ligenzy tak bardzo mnie urzekly, to po prostu piekne (i kreatywne!), jakby zaraz miala na nich odleciec i wyladowac w gniezdzie rockarolii (XDXDXDDD)
      to moze wygladac jak nasmiewanie sie, ale autentycznie kocham, glosy oddane......

      Usuń
    21. dzięki że tym razem ty mi odpowiadasz na moje pytanie xDD
      ja nie mam problemu z tym że ona jest chwalona, broń boże, sama napisałam, że jest ona spoko, ja tylko chciałam usłyszeć opinię innych na temat tej stylizacji bo chciałam zobaczyć to co inni uważają w niej za fajne, bo jak czytałam ich komentarze to było tylko " rewelacja" "super" a to mi za wiele nie mówiło i chciałam wiedzieć do dokładnie co im się podoba, więc dzięki wielkie za opinię, o to mi od początku chodziło xd

      Usuń
    22. Niektórzy się opalają, inni się wybielają...

      Usuń
    23. no czaje czaje, ale tak to chyba wygladalo, jakbys miala jakis problem z tym, ze ktos jest "za bardzo" chwalony, stad te rozne komentarze (nie dajace odp na pytanie, znam ten bol ok, dlatego odpowiadam XD)
      w sumie to ciekawe uslyszec co ktos w kims widzi, bo jesli my tego nie widzimy, to taka wypowiedz moze nam zmienic punkt widzenia, dostrzec cos wiecej, poszerzyc horyzonty (jakos tak XDXD) tylko pozostaje kwestia ubrania tego w slowa tak, by nikt nie odebral takiego komentarza jako zlosliwosc, a zwykla ciekawosc

      Usuń
    24. Ja też chętnie opowiem co widzę w obu pracach.
      Stylizacja MeLolitka jest dla mnie dobrym przykładem, że aby zrobić coś dobrego nie trzeba nakładać multum rzeczy. Mamy fajną formę w postaci mocnych ramion i luźnego dołu. Sama błyszcząca faktura ubrań i wzór na spodniach też zwiększa zainteresowanie. No i na dodatek ten mocny kolor sprawia, że przyciąga wzrok.
      W przypadku looku klaudialigenza widzę, że był pomysł i to nawet ciekawy, ale chyba poległo jego wyegzekwowanie. Może też nie rozumiem sensu tych papug. Nie wiem czy miały być to rękawy, czy jakieś aplikacje z boku sukienki. Całokształt przez te ptaki nie prezentuje się według mnie zbyt schludnie.
      Porównując te dwa aspekty to wolę wybrać dobrą stylizację niż dobry pomysł.

      Usuń
    25. Zgadam się mocno z opinią wyżej :> Dla mnie najważniejsze jest po prostu ostateczne wrażenie i wcale nie uważam, żeby prosta w formie praca miała mieć mniejsze szanse w czymś bardziej obfitym konstrukcyjnie, bo chyba chodzi o efekt ostateczny i to jakie w kimś wzbudza odczucia.

      Usuń
    26. Dziękuję za zauważenie mojej stylizacji ;) Chciałam aby było nietypowo, forma może faktycznie odbiegać od reszty. Pióra papug pełnią rolę futerka, narzutki trzymanej jak było to modne w latach 20-tych. (może wydawać się to dziwne;) )

      Usuń
  27. Jakby ktoś się zastanawiał czemu u nas jest teoretycznie kilka kolorów to spieszę z wyjaśnieniem - czarny, biały i szary to kolory achromatyczne - bez barwy, a więc jest to ta sama rodzina kolorów. Czyli temat się zgadza. Dziękuję dobranoc <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nas nic nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne." Jarosław Kaczyński

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!