Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
duet: dotted

10 komentarzy:

  1. Jeej, nie mogę się zdecydować, która podoba mi się bardziej, obie są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie skradły moje serce, może troszkę bardziej biała ;p Brawo

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie potrafię wybrać, obie są cudowne i oryginalne na swój sposób.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale boskie!! druga stylizacja to czysta miłość, ale pierwsza też jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi druga stylizacja bardzo się podoba,a pierwsza niekoniecznie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. No i fajnie, strasznie mi się ten płaszcz z lewej podoba, ale jeszcze nie mam pomysłu jak go wykorzystam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne, druga bardziej mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wole te pierwsza, choc druga tez niezla. Nie wiem czemu tak duzo osob dodaje jeszcze spodnice pod sukienki 😅 Lady Dior jest dziwnie ulozona, ale niestety to na stradoll to koszmar :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!