Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomarańczowa cytryna + Nagrody


Cześć! 
Kolory dzisiejszej aranżacji nie należą do moich ulubionych. Aczkolwiek zainspirowałam się połączeniem barw jakie ma stardollowe tło. Jestem ciekawa waszej opinii, bo muszę przyznać, że  w połowie wykonywania pracy prawie się poddałam! :)

Mam dla Was zadanie:
Napiszcie jakąś historyjkę pasującą do wnętrza powyżej albo stwórzcie mini aranżację z połączeniem koloru żółtego i pomarańczowego.
Dla najciekawszych historyjek i aranżacji wręczę nagrody

A prezenty z poprzedniego posta trafiają do:
♥jezuschrystus ♥aguuniek ♥3Siostry

Odpocznijcie sobie! Miłego wieczoru ♥
Klaudia

6 komentarzy:

  1. Nie przepadam za ścianami w odcieniach żółtego/ mocnego ecru ale tutaj w połączeniu ze wszystkimi innymi elementami świetnie się komponuje. Bardzo dobrze, że się nie poddałaś i ostatecznie zdecydowałaś dokończyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie świetny jest efekt końcowy. Wnętrze jest bardzo ciepłe i przyjemnie w odbiorze. Zadbałaś o to żeby elementy były świetnie dobrane kolorystycznie. Jedynie nie przekonuje mnie widok za oknami, bo różni się dość znacznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. https://imgur.com/7anFfNb
    Udało mi się stworzyć coś takiego, może na ścianach nie ma pomarańczowego i żółtego, ale za to trochę go w dekoracjach ;) Trochę ten pokój wygląda jak letnia willa gwiazdy zmagającej się z alkoholizmem xd

    Podoba mi się pomysł na wmtętrze, ale chyba faktycznie nieco one odbiega od tła za oknem :( fajnie wygląda kącik po prawo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wnętrze jest bardzo ładne, i mimo, że nie są to moje kolory, to serio bardzo mi się podoba! dziękuję za nagrodę 💛

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!