Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wiosenne przejście + Prezenty


Cześć Kochani!
Kolejne nietypowe wnętrze leci do Was. Zainspirowana stardollowym wnętrzem dałam się troszkę ponieść i stworzyłam aranżację, która w jednym pomieszczeniu łączy zimowy klimat razem z letnim. Jest to takie "przejściowe" pomieszczenie. Ukazuje ono zmiany za oknem, które mają wpływ na wnętrze naszego domu.  
Jak Wam się podoba?
A za najciekawsze komentarze wysyłam prezenty :)

Prezenty z poprzedniego posta trafiają do:
not_ur_babe, MajkaStar1999, aguuniek

Trzymajcie się ciepło♥
Klaudia

7 komentarzy:

  1. piękna aranżacja *-* podoba mi się widok za oknem z prawej strony :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo przyjemne mieszkanko. Ciekawy pomysł z tym 'przejściem' ;) Jedynie odsunęłabym od siebie te dwa stoliki, bo się tak dziwnie stykają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm pomysł ciekawy ale dla mnie chyba za wiele się tutaj dzieje

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, jedynie bym zrezygnowała z tych szarych puf z tyłu bo trochę za dużo jest tam elementów

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi nie przeszkadza ta rozbieznosc wewnatrz, jest niewielka. Natomiast to co sie dzieje za oknem jest jak zart albo fototapeta xd wybor samych mebli jak najbardziej trafiony, moze tylko zerandole moglyby bardziej do siebie pasowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! Mi również nie przeszkadza tyle elementów, lubię gdy dużo się dzieje. Jak dla mnie genialny pomysł z tym przejściem, ale zgadzam się, że widok za oknem wygląda trochę jak fototapeta:p

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!