Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kiedy czyjeś szczęście, staje się twoim szczęściem, to jest to miłość.
Witajcie kochani!
Jak Wam minął tydzień? Robiliście coś ciekawego a może dalej kwarantanna? Ja w sumie dalej siedzę w domu ale na brak zajęć nie narzekam. W sumie to nie wiem jak to jest że ciągle mam tyle do zrobienia :D Zbliżają się też wakacje, macie jakieś plany? Czy raczej zostajecie w domu?  Ja w sumie zarezerwowałam sobie i rodzicom hotel nad morzem ale całkowicie na koniec sierpnia i mogę zrezygnować do dnia przyjazdu, ostatecznie okaże się jak to wyjdzie. 


Przechodząc do aranżacji dziś chciałam Wam pokazać biuro połączone z sypialnią. Marzy mi się większe miejsce do pracy i chyba stąd taki pomysł, u mnie w pokoju niedługo już dla mnie miejsca nie będzie ;p No i wiadomo, tu widok fajniejszy za oknem :D 
Jak Wam się podoba? Dajcie mi koniecznie znać. 

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna aranżacja, no i ten widok za oknem... taki mi się marzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny jest ten pokój, bardzo podoba mi się kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorystyka bardzo nadmorska ale ( uwaga ALTER, nadchodzi krytyka xd) według mnie jest za bardzo chaotycznie i te wszystkie rodzaje faktur biją mnie po oczach, to trochę dla mnie sprzeczne, bo zazwyczaj morze, no ogólnie jakakolwiek woda działa na mnie uspokajająco, a tutaj zestawiłaś bardzo ładny widok za oknem z wieloma różnymi rzeczami, które przysłaniają i przytłaczają nadmorski klimat. Też gryzą mi się nawzajem żyrandole - jeden nowoczesny a drugi tradycyjny, i tak samo reszta mebli nie jest określona jednym stylem - to ma swój urok, ale na przyszłość radziłabym wybrać jeden styl i iść w niego i dodatkowo przełamać go jednym ( np właśnie żyrandolem) bądź kilkoma elementami w innym stylu. Oczywiście nie jestem jakims mistrzem w projektowaniu i urządzaniu wnętrz, dzielę się zwyczajnie moją opinią ale tez nie byłabym sobą gdybym nie dodała ( to jest kompletnie głupota i bezsensownym dodatek, który w tej grze nie ma znaczenia) że, lepiej nie stawiać biurka i komputera strike pod oknem bo ja bym się na maksa wkurzała że przez słońce nic nie widzę na ekranie xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonanie super, ale ja nie gustuję w takich słodkich wnętrzach.

    Co do pierwszego pytania, to ja na maksa się cieszę, że wracam niedługo do pracy bo to home office mnie męczy bardziej niż wstawanie o 6 T-T
    A jakby się skończył rok akademicki to już w ogóle bym była szczęśliwa :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wnętrze, bardzo chce miec teraz widok morza za oknem :( w takim pokoju od razu chcialoby mi sie pracować ;) przyznam, ze mnie rutyna dobija ostatnio. Tez mam termin nad morzem, ale nie wiem jak to wyjdzie, bo akurat na początku sieprnia.. ale mi sie tak chce na zagraniczna wycieczke :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystyka jak i dobór mebli cudowny! Takie miejsce do pracy to marzenie + ten widok za oknem.. Ja musiałam zrezygnować z wyjazdu na początku lipca do Kanady, gdzie nie ukrywam było mi bardzo przykro. Może jeszcze gdzieś wyjadę, ale to już raczej w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie to zawsze, jak widzę ładne wnętrza, to się szybko zachwycam, a potem sobie zdaję sprawę, że dla mnie idealny styl w pokoju do życia to minimalizm, bo przytłacza i dekoncentruje ilość wszystkiego wokół XD Pierwsza część pokoju gryzie mi się jakoś z tą drugą i chyba zgodzę się z kimś wyżej, że jest za dużo faktur, kolorów i mieszanek stylów. Ta po prawej stronie podoba mi się zdecydowanie bardziej, bo jest lekka i faktycznie czuje się klimat uroczego domku w pobliżu morza. Na wakacje raczej zostaję w domu, może jakieś wypady do innych miast, polskie morze, góry...

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaaaaardzo mi się pdooba to wnętrze, bardzo bym chciała mieć takie miejsce pracy!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!