Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Random Style #12
Cześć!
Witajcie (w końcu!) w kolejnej odsłonie Random Style

W tym tygodniu wylosowałem następujące artykuły:
Liczba ubrań w szafie w momencie tworzenia postu:4714

Przyznam szczerze, że przeraziłem się jak wyciągnąłem te artykuły. Na samym początku nie miałem pomysłu i wątpiłem, że wyjdzie coś ciekawego.

Lecz po paru minutach przekręcania, bawienia się tymi rzeczami, zaprojektowałem taką oto sukienkę. Powstała ona z wylosowanych rzeczy (spódnicy, sukienki), płaszcz od McQueena, dwóch brudno-różowych tunik, białego paska oraz transparentnej koszuli. Na stopy mojej doll włożyłem wylosowane wyżej buty, a do ręki dałem przeźroczystą torebkę. Całość uzupełniłem delikatnymi kolczykami oraz wsuwkami we włosach.

A Wy? Co myślicie o stylizacji?
Dajcie znać w komentarzu :)

11 komentarzy:

  1. Buty totalnie mi nie pasują. Sukienka jest naprawdę pomysłowa, zastanawiam się ile czasu spędzasz na odróbkach graficznych tworząc stylizacje do tego działu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyną rzeczą którą robię w programie graficznym jest szablon z ubraniami (obrazek 2). Zajmuje mi to jakieś 3/5min. Cała stylizacja powstaje na SD i jest tylko wycinana w paincie :)

      Usuń
    2. Spodziewałam się jakiejś większej ilości czasu :o szanuję :D

      Usuń
  2. W życiu nie dałbym rady zrobić stylizacji z tych ubrań, a na pewno nie wyglądała by ona znośnie. To jest taki ładny miszmasz i nawet mi się podoba, dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. O! W zasadzie zastanawiałam się ostatnio, kiedy zobaczę znowu "Random Style" u Ciebie! Ta sukienka jest bardzo ciekawa i nawet nie chce wiedzieć, ile się męczyłeś z nakładaniem tego wszystkiego. Ale fakt te buty obciążają, bo na górze jet tak lekko, a one przytłoczyły ten dół.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, w życiu nie potrafiłabym stworzyć czegoś sensownego z takich ubrań:p Świetny pomysł na tę sukienkę, wiadomo, że buty tutaj nie pasują, ale to właśnie one zostały wylosowane xd Naprawdę podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety mi się nie podoba, ta sukienka w kwiatki? jest okropna i wszystko zepsuła :c

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie byl szczęśliwy traf :( z tych 3 rzeczy sukienka z Killah zepsula wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka wyszła niesamowicie :o

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja mi się nie podoba,buty są za ciężkie,a wzorki do siebie nie pasują

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie pomyslalabym, ze z takich rzeczy moze wyjsc jakakolwiek stylizacja... poradziles sobie z tym świetnie!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!