Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wyniki z niespodzianki
Pamiętacie gościa specjalnego z ubiegłego weekendu? Ja obiecywałam nagrody za odgadnięcie kto to będzie, lecz nagród do tej pory zero. Także przepraszam Was, ale zupełnie zapomniałam. 

Jak już wiadomo gościem specjalnym była Karolina / Anndoll88, która opowiedziała nam o sobie i swoim hobby, a także przygotowała aranżacje wnętrz i opublikowała je gościnnie jako redaktor  bloga QoF. Jesteśmy bardzo zadowoleni, z miłej wizyty Anndoll88 na naszym blogu. 
Mam nadzieję, że i Wy byliście zadowoleni z tej niespodzianki, a propozycje wnętrz stworzone przez Karolinę/Anndoll88 są dla Was inspiracją i chętnie zaglądacie na blog z dekoracją wnętrz jej autorstwa.

Prawidłowej odpowiedzi udzieliła aniula38555- otrzymujesz 20 sd
z pozostałych zgłoszeń wylosowałam Jula1807 otrzymujesz 10sd

Zgłoście się do mnie w ciągu 2 dni po wygraną 
missmariksza


13 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    To były ciekawe posty, pomysł był bardzo dobry
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :) ja kompletnie nie miałam pomysłu, a jeśli chodzi o posty to były bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Było bardzo miło Cię tutaj gościć :) Gratuluję szczęśliwcom :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna niespodzianka :) Gratulacje :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również gratuluję szczęściarzom:)
    a wnętrza zaprojektowane przez Anndoll88 były świetne! i z miłą chęcią obejrzę więcej jej aranżacji:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jej aranżacje wnętrz ! Często odwiedzam bloga i czerpię stamtąd pomysły :]

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!