Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Śnię i śnię, nie chcę się obudzić - aranżacja wnętrza + wyniki
Dziś mam dla was Sypialnię ♥
Poświęciłam sporo czasu na jej zrobienie, starałam się ogromnie:) 
Dlatego mam wielką nadzieję, że wnętrze się wam spodoba ;*






Ps. Nie wiem dlaczego obrazki są szare :/ Załamka po prostu ;p

Sypialnie realne :




Źródło zdjęć Google.

Wyniki 
Prezent z poprzedniej aranżacji otrzymuje : edka2929 i anetka1004
Zgłoście się do mnie w ciągu 48h ♥

Pozdrawiam was serdecznie i liczę na komentarze 
Klaudia-klaudialigenza

16 komentarzy:

  1. nikitaposh1
    Zakochałam się w czwartej fioletowej sypialni . Uwielbiam te kolory, nawet w planach mam urządzenie swojej prywatnej sypialni w takim stylu .
    Twoja propozycja też mi się podoba / no może bez tych łabędzi .

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda, ale ten odcień fioletowego trochę zbyt mnie razi, szkoda ze na sd nie ma normalnych palet barw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie *0* Ja to wgl. nie potrafię urządzać wnętrz xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę za dużo jest ujęć łóżka pokazanych, ale poza tym bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę dużo takich samych wersji, lepiej byłoby dac tą samą kolorystykę lecz w innym układzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna aranżacja, lubię biel, ale wydaje mi się, że jest go troszeczkę za dużo :P

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne wnętrza, mi nigdy takie nie wyjdą :/

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  8. Wnętrza są prześliczne i bardzo delikatne :) Jest bardzo dużo bieli więc mogłaś dodać jeszcze jakiś inny kolor tak dla akcentu ;)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne i dopracowane wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te wnętrza, zarówno zrobione na stardoll jak i te realne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi też bardzo się podobają widać że w apartament włożyłaś bardzo dużo pracy i opłaciła się bo wnętrze wyszło naprawdę świetnie :) a co do zdjęć są cudowne mi bardzo podobają się we wnętrzach połączenia koloru białego i fioletowego super post i z niecierpliwością czekam na kolejny :)
    W następnym artykule może mogłabyś pokazać wnętrze w odcieniach szarego, czarnego i białego bo teraz takie są najbardziej modne :)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  12. Sypialni jest śliczna, genialne połączenie fioletu i bieli! Wszystko ładnie się ze sobą komponuje. Dziewczyno ty masz talent! Zakochałam się w twoich wnętrzach są przepiekne! Zdjęcia też fajne :D Pozd

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny pokój, ale zrezygnowałabym z kolumn. Pierwsze zdjęcie jest śliczne
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna aranżacja

    OdpowiedzUsuń
  15. prześlicznie wyszła Ci ta sypialnia!❤ zazdroszczę talentu^^ widać że poświęciłaś na jej zrobienie dużo czasu bo wszystko jest dopracowane i pięknie ze sobą współgra:) super wyszedł Ci ten zagłówek od łóżka oraz bardzo fajnie wygląda obraz na ścianie, a całe wnętrze jest wprost wymarzone^^ delikatne i dziewczęce:) i jeszcze ten słodziaśny piesek^^ Po za tym uwielbiam połączenie bieli i fioletu i sama mam w takich kolorach swój własny pokój:P Ze zdjęć najbardziej podobają mi się dwa ostatnie pokoje^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie troszeczkę za biało ;d Przydały by się dodatki jeszcze jednym kolorze pastelowym :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!