Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pracownia projektanta
Hejka! Dziś pierwszy dzień astronomicznej jesieni. Mam nadzieję, że reszta września będzie bardziej pogodna. Mam strasznie dużo na głowie. Wyjątkowo dużo prac domowych i sporo dodatkowych. Coraz rzadziej wchodzę na komputer, ale mam nadzieję, że dla Was zawsze czas znajdę ;)
___________________________________________________________________________________________

Do stworzenia dzisiejszej aranżacji zainspirowała mnie niedawna dostawa w Pretty 'n Love Decor, która według mnie była bardzo udana.


Urządziłam coś w rodzaju pracowni projektantki.


Z komentarzy wylosuję osobę która otrzyma:

36 komentarzy:

  1. sunny_maluks
    love it very simple and so much beautiful

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, dodałabym jeszcze jakiś taboret (szycie na maszynie na stojąco jest niewygodne;)) Poza tym mi się podoba:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie jest! Bardzo ładne to wygląda:)

    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny bukiecik! Ta dostawa do p'nl jest świetna. Też cos kupie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny pokoik. Zastanawiałam się nad kupnem tych białych schodów i chyba mnie przekonał twój artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie zaanrazowane pomieszczenie. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wnętrze jest śliczne, takie dziewczęce ja lubię takie. Wszystko jest idealnie dopasowane, jasne kolory róż, błękit jasny i biel idealnie do siebie pasują. Mam ochotę z nowej dostawy kupić re schody one są genialne. Czekam na kolejny super artykuł:)

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest prosto, delikatnie, dziewczęco i przytulnie! W takim miejscu można dostać wielu inspiracji :) Chciałabym mieć taki pokój naprawdę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna aranzacja wnętrza :) Bardzo mi się podoba :*
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest w miarę ładne. Ale ja na pewno bym takiego nie stworzyła ;)

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie! Najbardziej zaciekawił mnie wazonik z kwiatami, nie widziałam go jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie, skromnie, z dobrym gustem. Ciekawie połączyłaś wazon z kwiatami :D.
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie i prosto :)

    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny artykuł. Mogę go czytać i czytać :3

    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo proste wnętrze, a jednocześnie ma to coś. Każda Twoja praca mnie się podoba :) Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wnętrza bardzo ładne tylko szkoda że tak mało ;c
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa aranżacja :)
    krejzolk27

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie i prosto. Świetne dobranie kolorów :)
    sombrero3322

    OdpowiedzUsuń
  19. mi też bardzo podoba się wnętrze zgadzam się że nowa kolekcja jest naprawdę świetna, wiele rzeczy mi się z niej podoba a szczególnie te schody. Wnętrze jest bardzo ładne biel i akcenty kolorystyczne w postaci nici, wazonów i różowych kwiatów oraz okna są bardzo ładne :) Kiedyś również chciałam zrobić z jednego pokoju na stardoll pracownie ale nic z mojego pomysłu nie wyszło bo jeszcze nie było tej dostawy i nie za bardzo miałam na to sd, chciałabym mieć taki apartament jak na tym zdjęciu :) Jedyną rzecz, która brakuje mi w tym wnętrzu to krzesło.

    OdpowiedzUsuń
  20. zapomniałam o nicku DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ja głupia! Nawet nie wiem, że dzisiaj jesień! xDD Nienawidzę tej pory roku -.-. Bardzo ładna ta pracownia. Świetne kolorki :). Faktycznie dostawa, była bardzo udana :p.
    anska2002

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna aranżacja
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna aranżacja, też uważam że dostawa była udana,
    lalagaga4567

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna aranżacja <3 Uwielbiam białe wnętrza *.*

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładna aranżacja i bardzo fajny pomysł na pokój z tą pracownią projektantki^^ zgadzam się z Tobą że najnowsza dostawa Pretty'n'Love była na prawdę udana, a moimi faworytami tej dostawy są białe schody, biały fotel, różowe trampki i różowy narożnik^^ wszystkie te rzeczy są naprawdę starannie wykonane przez co wyglądają bardzo realistycznie❤ a wracając do wnętrza, mnie ten pokój zauroczył, dużo bieli z odrobiną zieleni (podoba mi się nadruk na ścianie) i projektanckie akcenty, takie jak maszyna do szycia czy manekin nadają wnętrzu bardzo dziewczęcy wygląd. Ciekawie wymyśliłaś okno które przykuwa wzrok oraz ślicznie wygląda bukiet białych lilii w wazonie❤ Dla mnie całość prezentuje się bez zastrzeżeń:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest prosto, ale ładnie.Ładnie wyglada okno na tle białego wnętrza, a czarno - białe efekty wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś wielka, aż tyle komentarzy otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  29. czarno-biale zdjęcie jest genialne :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki śliczny! Chciałabym mieć taki pokoik do szycia u siebie w domu ; D

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudna aranżacja ;3

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!