Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pora Na Start
Witam serdecznie.
Dzisiaj spełniło się jedno z moich marzeń- pisanie na tym blogu. Jestem wdzięczna większości redakcji, gdyż to od nich zależało, czy będę tutaj redaktorką, czy też nie. Cieszę się ogromnie i nadal nie może to do mnie dojść. Z czasem jednak się oswoję.
Zajmować się będę tutaj działami:
- Bestsellery Tygodnia
oraz
- Metamorfozy
Post zwany "Bestsellery Tygodnia" ukazywać się będzie w niedziele. Jest to coś podobnego do "Must Have", tylko pod inną nazwą. 
Zawsze trzeba od czegoś zacząć, więc z chęcią zapraszam już teraz do mojej kolejki do metamorfoz. Myślę, że się nie zawiedziecie. Będę dodawała ankiety/ kciuki, która metamorfoza lepsza? ("przed", czy "po") Posty ukazywać będą się tylko i wyłącznie w poniedziałki.
No to teraz coś o mnie:
Moje imię jest bardzo popularne, czyli Ola. 
Mam 13 lat i chodzę do pierwszej c gimnazjum. 
Nick na stardoll, to szalonatylkoja1. Dlaczego? 
A dlatego, że w życiu rzeczywistym jestem osobą szaloną,
pełną pomysłów i ogólnie rozrywkową. 

No i chyba na tyle. 
Dodam jeszcze, że dla dwóch pierwszych osób, zgłoszonych do mojej kolejki dam po 10sd oraz po 100sm dla dwóch osób wylosowanych :) 
Nie traktujcie tego, jako przekupstwo. To tylko tak na początek, na zachętę.



szalonatylkoja1/ Ola

Ps. Jestem tu teraz na okres próbny.
Zdjęcie/ portret/ obrazek wykonany został przez Berszka.

14 komentarzy:

  1. zgłaszam się po metamorfoze
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się na metamorphoze:)

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się tez

    Zoofinka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do metamorfozy :)

    botakchce

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Czekam na posty:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że do nas dołączyłaś
    zgłaszam sie

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się ze będziesz dla nas pisać ;) czekam na posty

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do metamorfozy ;)
    dareczek7

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się że będziesz pisać na blogu już nie mogę się doczekać twoich metamorfoz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia życzę w pisaniu bloga i zgłaszam się po metamorfozę :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa twoich postów :) Również się zgłaszam :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w pisaniu ;)
    + zgłaszam się do metamorfozy, jeśli byś mogła to napisz w mojej kg jak będzie gotowa.

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie :)
    Zgłaszam się do metamorfozy C:
    PastelsFlowers

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!