Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stardollowe talenty
Witajcie ;D
Zapewne znacie mnie z postów ,,Starbazar pod lupą". Będę zajmować się też działem o stardollowych talentach. Ukazywać się będą w poniedziałki, niestety wieczorami, bo do godziny 20.00 mam zajęcia orkiestry. A już jutro zapraszam was na nowy post o Starbazarze :)
Dzisiaj chcę wam pokazać użytkowniczkę nanaDaisy:

Ma ona 82 poziom, jest Royalty i półfinalistką MSW. Sama jej doll jest ładna, a największe wrażenie wywarła na mnie jej fryzura. Ogólnie: oceniam doll na 9/10 :)
Apartament jest ładny i urządzony bardzo przytulnie. Najbardziej podoba mi się taras, który pełen kwiatów i romantycznych dodatków, od razu skradł moje serce.
nanaDaisy słynie z projektów fryzur i biżuterii. Mimo, że kolczyki i naszyjniki nie są oszałamiające, uważam, że nadają się do wielu stylizacji. A jeszcze ta cena! Powinniście zajrzeć do jej bazaru :)
A oto projekty fryzur, które przydadzą się każdemu z nas:

Co myślicie o nanaDaisy?

14 komentarzy:

  1. Dziewczyna na pewno ma ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać wnętrza tak utalentowanych osób, podziwiam ją, bo wiem, ile czasu i wysiłku trzeba w to włożyć.

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma talent. Najbardziej podoba mi się jej apartament i zachowana w nim głębia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma ogromny talent. Jej biżuteria jest fantastyczna! Fryzury rewelacja! Musiała dużo pracować nad tym wszystkim :D

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. ma talent ale nie przesadzajmy są osoby na stardoll, który mają o wile większy. Jeżeli chodzi o fryzury bardzo mi się podobają ale biżuteria troszkę mniej, zgadzam się, że ceny nie są wysokie i to na pewno duży plus może zajrzę do jej bazzarku ale raczej nic nie kupię.

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  6. (zapomniałam napisać) jeśli chodzi o apartament to jest cudowny, taras też bardzo mi się podoba fajnie że jest tam dużo kwiatów :) Zgadzam się z tobą, że jej apartament i taras jest bardzo przytulnie urządzony :)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny apartament i włosy ;) Jak najbardziej uważam, że jest utalentowana :D Z niecierpliwością czekam na jutrzejszy post *.*

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny apartament, włosy też ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy są śliczne, ale apartament lepszy! Śliczny, pastelowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny apartament, doll też jest wyjątkowa, podoba mi się
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Co jak co ale włosy i twarz to ma genialne *.*
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne włosy

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście jej pokoje są bardzo przytulne i rewelacyjnie urządzone, a doll prześliczna:) jestem fanką fryzur ze stardesign i bardzo możliwe że odwiedzę jej bazar:) zgadzam się także z Twoją opinią na temat jej biżuterii, za taką cenę warto ją kupić:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne projekty włosów ! ;3 Może się na któreś skuszę :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!