Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wszystko albo nic - Królowa Mody
Uprzejmie informujemy, że dzisiaj o północy minął czas na poprawki w swojej stylizacji do konkursu "Wszystko albo nic - Królowa Mody". Osoby, które nie oddały poprawionych, czyli podpisanych prac zostają zdyskwalifikowane z dalszego udziału w konkursie. Są to takie osoby jak: robieciewkonia, Elizonda13, ikkaxd., Vanessa-styl, oliwcia_paris, SusanAtkins, LadyInBlueBox, Girls0321.
Zażaleń i skarg w w/w sprawie administracja nie przyjmuje.

Przedstawiam poprawione stylizacje. Poprawnych otrzymałam tylko 5, więc wybieracie 1.

1. DesignerJust                          2. Januaryn


3. missmartyna191


4. diana_ona                                                                 5.bblvghlv


Zbiorcze wyniki głosowań podam w niedzielę i napiszę co będzie się działo dalej ;)

18 komentarzy:

  1. 1 ♥ Już się boję wyników. Czemu trafilam kiedy prawie wszyscy wygladali lepiej ode mnie XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałem :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam , a gdzie moja stylizacja?

    Girls0321

    OdpowiedzUsuń
  4. Girls0321 Twoją stylizację dostałam, ale znów była niepodpisana...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się czwórka spodobała i na nią zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam; ładne prace, dobrze, że dostały szansę
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się trzy stylizacje i do końca nie byłam pewna na kogo oddać głos. doll bblvghlv wraz z wielkim tygrysem robi wrażenie poza tym sama jej doll jest prześliczna, tak samo doll i strój DesignerJust, jednak ostatecznie swój głos oddałam na Januaryn, uwielbiam to body, sukienkę, buty i torebkę, wszystko do siebie pasuje i razem prezentuje się świetnie!:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam pojęcia na kogo oddać gołos ;o
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  10. zagłosowałam :) :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!