Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
gdzie jest chrys76?
Moi drodzy!
Miałam nie wracać z tematem, jednak dziś chcąc wejść do chrys76/ Francja, jej konta po prostu nie ma. Nie mogę uwierzyć...Myślę, iż musimy rozwiązać nurtujące nas od jakiegoś czasu pytania dotyczące zniknięć.
Chrys76 gościła u nas kilka miesięcy temu. Z tego co wiem chrys76 miała na około 3 miesiące odpocząć lecz nie było mowy o tym, że zlikwiduje swoje konto. Dziwne jest to, że nie ma również jej bloga. 






Znaliście tą doll? Piszcie co o tym wszystkim myślicie!

 Nie napisałam po to, aby Was niepokoić, ponieważ sami widzicie czasem, że znika konto z gorących projektantów. 
Ja biorę się za ponowne pisanie do administracji stardoll w tej sprawie. Niestety na tamtą pojedynczą wiadomość nie otrzymałam odpowiedzi. Być może teraz ją otrzymam. Oby...

17 komentarzy:

  1. Ja już nie wiem co się dzieje:)

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co o tym wszystkim myśleć

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy wogole odpiszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest bez sensu. Wątpię, żeby znane osoby usuwały swoje kąta ...
    Ciekawe jaka bd ich odpowiedź (jeśli wgl bd )

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. nikiitaposh1
    Kochani piszę żebyście się nie martwili o Crys76. Chrys jest , tylko praca zawodowa zajmuje jej dużo czasu i dla tego zrobiła sobie przerwę .
    Na dowód wkleję wiadomość od Chrys którą przysłała mi 02.09.2013

    - chrys76 Hi my dear, I come to say yo... [+] 2013-09-02 00:59
    Hi my dear, I come to say you goodbye, due to professionnals reasons I won't connect on the site, I'll be maybe back in 3 months, if you're a friend with the same values as me, so you will be there at my return, if this is not the case in this case I tell you anyway, kiss kiss chrys♥

    Mam nadzieję że nasza francuska koleżanka nie pogniewała by się za udostępnienie tej wiadomości .

    OdpowiedzUsuń
  6. jest, jest Lidziu, ale jej konta nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście nie ma konta Chrys76, tak jak innych moich koleżanek stąd mnin Viki12..pisałam do adminów niedawno, ale odpowiedzi brak:( pozostaje czekać..a teraz napiszę też do nich w sprawie konta Chrys76, to taka miłą osoba i żal takiego pieknego konta.. zauważyłąm,że usuwane sa bardzo kolekcjonerskie konta... Mayly1968

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również jej nie znam i bardzo jej współczuję nie sądzę żeby aż tyle znanych osób na stardoll tak po prostu usuwały konta mam nadzieję że ci odpiszą i przywrócą jej konto.

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest pewna że jest to jakiś błąd który niedługo zostanie naprawiony ;) Trzeba w to wierzyć...
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kojarzę jej. ja na sd jestem od 2007 roku i mam już wyrobioną opinię na temat adminów, często do nich piszę (po polsku i angielsku) w sprawie notorycznych błędów, ale nie zawsze raczą mi odpisać :/ i przez ten czas z moim 'startowych' przyjaciółek zostałam tylko ja:( admini usuwają nagminnie konta, co najgorsze usuwają te które są zadbane i coś na pewno warte, a te konta które mają po 1-10 leverze i są zakładane tylko dla picu (znam osoby które zakładają konta by wysyłać sobie projekty itp.) to z takimi kontami nic nie robią:/ jedna z moim przyjaciółek odezwała się niedawno do mnie całkowicie załamana tym że usunęli jej konto w które sporo zainwestowała a prowadziła je od 5 lat (miała na nim wiele starych DKNY, stylien, AMY CLARIE i innych cenności) ale nie logowała się już tak często (raz na miesiąc, dwa) i tak po prostu nie informując jej o niczym usunęli jej konto (a przecież mogli by w ostateczności powiadomić taką osobę na meila, bo na pewno mają nasze meile w bazie) i tym samym nawet nie dali jej szansy na uratowanie swojego konta:( moim zdaniem takie zagrywki adminów są strasznie nie fair. :( Mam tylko nadzieję że konto chrys76 zostanie przywrócone, bo widać że ma dziewczyna talent do projektowania:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam nadzieję, ze wszystkie konta, które teraz jakoś usunęli zostaną przywrócone!Bo inaczej to koszmar!

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest coraz bardziej dziwne, mam nadzieję, że jakoś to wyjaśnią
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!