Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT
Ocena stylizacji Sweetdoll240

VanicaBloom: Stylizacja ładna, ale już znoszona przez wszystkich od lipca tego roku z różnymi dodatkami. Jest ładnie, trochę w stylu M. Jacksona (kapelusz). Liczyłam na coś bardziej oryginalnego. HOT/NOT

julcia789: Stylizacja bardzo ładna i na czasie. Przeważa w niej kolorystyka czarna i to zdecydowanie mi się podoba. Połączenie dwóch par butów jest fenomenalne. W całej stylizacji nie podoba mi się kapelusz. HOT

Mary__Jane: Stylizacja poprawna i utrzymana w fajnym klimacie. Nie podoba mi się kapelusz, który odwraca uwagę od reszty. Daję HOT.


Ocena stylizacji nadirka

VanicaBloom: Dość prosta stylizacja, kolorystycznie dobrana do karnacji Doll i faktycznie ładnie wyglądają buty oraz spódniczka. Trochę za mało polotu. Nie mogę dać więcej niż HOT/NOT.

julcia789: Stylizacja jest skromna. Nie budzi większego szału. Niektóre rzeczy nie pasują kolorystycznie np. szpilki. Poza tym jest nieźle. Daję HOT/NOT.

Mary__Jane: Stylizacja mi się nie podoba. Założyłaś ładną spódniczkę, która swoimi kolorami daje miliony możliwości. Niestety, stylizacja jest za prosta i niedopracowana. Daję NOT.


Ocena stylizacji patrykdiamond2

VanicaBloom: Jestem zdecydowanie na tak! Prosto, ale zarazem charakternie. Krzyż oraz torebka jako dodatki to było idealne posunięcie, ponieważ dzięki temu stylizacja nie jest nudna. HOT

julcia789: Bardzo ładna stylizacja. Podoba mi się! Chętnie wybrałabym tak swoją doll. Wszystko idealnie do siebie pasuje, ale czegoś mi tu brakuje. Daję HOT.

Mary__Jane: Co nie pasuję mi w tej stylizacji: torebka i buty. Uważam, że połączenie tych dwóch elementów z tą kurtką nie prezentuje się dobrze. Daję HOT/NOT.


Ocena stylizacji PastelsFlowers

VanicaBloom: Jesienna stylizacja, ładne połączenia różnych odcieni beżu. Wg mnie kolor koszulki powinien być jasny, nawet biały ponieważ wtedy pasowałby do torebki, a tak to zdaje się, że T-shirt, naszyjnik, torebka i okulary są zupełnie z innej parafii. Szkoda, ponieważ pomysł na stylizacje jest świetny i widzę, że jakiś talent jest tylko jeszcze trzeba go doszlifować. Na razie tylko HOT/NOT.

julcia789: Ładna, ale niektóre rzeczy chyba ze sobą nie pasują. T-shirt zdecydowanie nie pasuje do tej stylizacji. Mam wątpliwości co do torby. Brakuje mi tutaj paska do spodni. Okularki i buty górują nad całością stroju. HOT/NOT

Mary__Jane: Na pierwszy rzut oka bardzo mi się podoba. Zmieniłabym jednak bluzkę na dłuższą i poszukała innej torebki. Daję HOT.

14 komentarzy:

  1. Ooo jestem i ja ! :D Można się zgłosić jeszcze raz ? ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, widzę że moja stylizacja nie powaliła nikogo :) Ale nie szkodzi, następnym razem będzie lepiej xd Można się zgłosić jeszcze raz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, możecie się zgłaszać ile chcecie, tylko żeby stylizacje były inne. Ponieważ dwa razy nie oceniamy tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa to spoko :) Na pewno się jeszcze zgłoszę ;D

    parykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie sobie te stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też teraz moja stylizacja średnio się podoba :P Robiłem ją dawno ;)
    PS. Aniula jakaś ty krytyczna, zapamiętam to sb ;P

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteście niefajni , minusujecie tymi łapkami ;c Co prawda moja stylizacja jest troche stara ale chyba nie aż tak straszna...
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweetdoll ja zagłosowałam na tak na twoją stylizację i najbardziej mi się podoba z wszystkich ale uważam że wszyscy mają fajne stylizacje w każdej można znaleźć coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się zgołosze.:)
    zgadzam sie z waszymi opiniami

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  10. not, not, hot, not
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie są fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. żadna z pokazanych stylizacji nie jest do końca w moim stylu, każdej jednak dałam hot:) najbardziej podoba mi się stylizacja Sweetdoll240 i nic bym w iej nie zmieniała, później PastelsFlowers tutaj zmieniłabym w niej tylko torebkę, następnie patrykdiamond2 w jego stylizacji zmieniłabym buty na czarne bo brązowe się trochę gryzą z czarną kurtką;p a na końcu strój nadirka ale tylko dlatego że jest trochę za skromny, brakuje mi tu torebki i może jakiegoś blazera:p

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!