Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Catwalk | 3


Witam was bardzo serdecznie, po dzisiejszych emocjonujących wynikach przyszła kolej do poznania kolejnych kandydatek. Powoli wasze zgłoszenia się kończą, więc w poniedziałek ukaże się kolejna notka informująca o otwartym castingu, okey ? Bez zbędnego przedłużania, ponieważ z pewnością chcecie wiedzieć kto dziś wystąpi a więc :

zoofinka






czekoladka333







DivaOlcia1








Kandydatki już poznaliście, a więc jedyne co wam pozostaje to zagłosować. Wyniki już w tą niedzielę.


13 komentarzy:

  1. Zagłosowałam. Najładniej wygląda czekoladka.

    OdpowiedzUsuń
  2. czekoladka333 *.* Zakochałam się xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za umieszczenie mojej pracy w ankiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też bardzo dziękuję że biorę udział w odcinku no i bardzo dziękuję tym osobom, które na mnie zagłosowały :)

    Już widać kto wygra czekoladka333 bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałem :) czekoladka fajna sukienka *.*

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  6. Bywały ładniejsze, ale zagłosowałam
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. przedostatnia jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  8. czekoladka333❤ głos oddany^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadna stylizacja nie zachwyca... Każda jest prosta i nie do końca poprawna...
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  11. żadna stylizacja mi się nie podoba :/
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!