Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT
Ocena stylizacji zuzia023

VanicaBloom: Bardzo ładna stylizacja. Na pierwszy rzut oka wszystko jest OK, ale po przyjrzeniu się zauważyłam, że paski na koszuli nie współgrają z centkami na spódnicy. Także torebka powinna być biała, jeśli buty mają taki kolor, ewentualnie odwrotnie. Jest dużo lepiej niż kiedyś. HOT/NOT

selenagomezder: Ogółem stylizacja, fajna, ale coś tutaj psuje efekt i chyba jest to ta koszula. Nie pasuje ona do eleganckich szpilek i torebki. Pod względem kolorystycznym też nie jest najlepiej, ale muszę przyznać, że masz bardzo ładną twarz i fryzurę. Daję HOT/NOT.

Sei-chan.: Wszystko jest z innej parafii. Cętki, paski, nagle białe buty i torebka... w sumie nawet pasująca do spódnicy. Masz jakiś pomysł, ale jest sporo do poprawienia. NOT


Ocena stylizacji malinkaa.

VanicaBloom: No, no... wyrabiasz się i stylizacja jest ładniejsza niż ta wcześniej, którą zgłosiłaś. Kolorystyka do siebie pasuje, jest bardzo dziewczęco. HOT

selenagomezder: Bardzo mi się podoba w Twojej stylizacji połączenie tej koszuli z spódniczką, ponieważ dość trudno jest wykorzystać tę kamizelkę. Nie jestem jednak do końca przekonana do czarnego topu, lepiej tutaj pasował by biały. Loki też tu pasują i dodają tej stylizacji wiosennego looku. Daję HOT.

Sei-chan.: Kolorystycznie okej, ale nie jestem przekonana do górnej części zestawu. Może wyrzuć to czarne coś i dodaj skromny pasek? HOT/NOT


Ocena stylizacji anska2002

VanicaBloom: Klasa sama w sobie. Nie trzeba za wiele mówić. Spódniczka jest najmocniejszym elementem, a wszystko inne do niej pasuje. HOT

selenagomezder: Elegancja i prostota, tak by można było opisać tą stylizację. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Daję HOT.

Sei-chan.: Kolorystycznie dobrze i ogólnie, poprawna stylizacja, ale szału nie ma. Zmieniłabym torebkę, jednak daję HOT.


Ocena stylizacji Januaryn

VanicaBloom: Bardzo udana militarna stylizacja. Ciekawiej by było, gdyby buty też miały bardziej wojskowy charakter, ale i tak jest świetnie. HOT

selenagomezder: Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, to ta cudowna spódniczka moro, z którą ciężko coś stworzyć. Jednak, Tobie się to świetnie udało, idealnie dobrałaś kolory i stworzyłaś taki militarny zestaw na każdą okazję. Mam małe zastrzeżenie, że nie dodałaś naszyjnika, jednakże jest to maleńki szczegół i daję HOT.

Sei-chan.: Fajnie, militarnie, nie mam się do czego przyczepić. HOT

Zgadzacie się z nami? Uważacie inaczej? Skomentujcie!

12 komentarzy:

  1. 1 i 2 dałabym NOT ;) reszta stylizacji mi się podoba :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia stylizacja jest najładniejsza. Reszta taka sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pół not pół hot. Ostatnia jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. hot, not, hot, hot
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się wszystkie stylizacje bardzo podobają a najbardziej ostatnia :)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  7. Właściwie to się zgadzam ;) 4 jest boska *.*

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. 1,2,4 dla mnie NOT a trzecia jest śliczna! *.*

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero wróciłam, przeglądam bloga i trafiłam na ten post :). Dziękuje za publikacje i oceny :3.
    anska2002

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie fajne

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!