Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
...
Witajcie. Jakiś czas temu zgłosiło się kilka blogów w związku z partnerowaniem. Nie miałam czasu aby zajrzeć wcześniej na ich stronę i prawdę mówiąc zapomniałam o tym. Dziś odwiedziłam wszystkie blogi, które się zgłosiły. Trzy z nich mają w pasku bocznym nasz baner, jednak jeden ma zakładkę z naszym cennikiem, dlatego nie spełnia naszych wymagań. 
Na obecną chwilę mogę zaproponować darmową reklamę w banerze na czas 7 dni jako wsparcie blogom: 
Właścicielki prosze o kontakt ze mną czy się zgadzają.
missmariksza


7 komentarzy:

  1. fajnie, zaraz odwiedzę te blogi
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. nie do końca kapuję o co chodzi z tym że jeden z tych blogów ma zakładkę z waszym cennikiem i dlatego nie spełnia waszych wymagań... chyba że coś znowu pokręciłam i źle zrozumiałam:P

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie rozumiem o co chodzi z tym cennikiem... Skopiowali go czy jak ?
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  4. jak się ma cennik z wpisami z tego bloga to chyba nie fair;p

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!