Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
A czy B?
Od jakiegoś czasu moje stylizacje na Stardoll pomału robią się coraz lepsze. Gdy patrze "za siebie" widzę, że stylizacje nabierają charakteru. Nie mam wiele ciuchów które, są cenne, ale myślę że nawet z głupiej darmówki czy ubrania za starmonety można zrobić super stylizacje. A Wy co myślicie o swoich stylizacjach z przed lat?

Dziś przedstawiam Wam dwie kolejne stylizacje. Pierwsza stylizacja na uczennice z nutą awangardy. Druga z kolei to stylizacja z moim ulubionym futerkiem z Archive.


Koszula- It girls/ Sukienka- Archive/ Buty- Velvet Orchid/
 Torba- Supertrash girls/ Pasek-Wild Candy 


Koszula- Pretty n' love/ Spodnie- Bizou/ Buty- Velvet Orchid/ 
Futerko- Archive/ Torba- Decades 


Pozdrawiam Punkdosia ;-)

12 komentarzy:

  1. Jak dla mnie B! :) Im dłużej się coś robi, tym lepszym się jest w tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram B ! :) Moje stylizacje wciąż mnie nie zachwycają, ale na pewno są lepsze niż te z przed roku :P

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się że stylizacje są coraz lepsze :) Nabierasz wprawy :) Ja jestem za A ;)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie B. Też tak mam, ze moje stylki są coraz lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem także ubiór B:) hahah:D też ubóstwiam to futerko^^ nawet moja doll jest obecnie ubrana w jesienną stylizację gdzie to futerko odgrywa w niej główną rolę bo to właśnie ono mnie zainspirowało:p oszczędzam sd gdzie się tylko da, większość moich stylizacji składa się z ubrań kupionych okazyjnie na przecenie w starplazie, tanich ciuszków upolowanych w bazarze lub niektórych lepszych jakościowo dsrmówek. Ja na sd zaliczam się do staruszków, bo konto posiadam od 2007 i przez te 6 lat mogę szczerze powiedzieć że w moim stylu ubierania się zaszła megaa zmiana^^ z początku moje stylizacje były bardzo banalne: podkoszulka, spodenki i buty, zero dodatków, czy makijażu, chociaż ubrania kolorystycznie do siebie pasowały to mimo wszystko jak teraz patrzę na moją "dawną siebie" to za każdym razem, nie moge się nadziwić jaką moja doll przeszła ekstremalną metamorfozę wyglądu i zmianę stylu:P niektóre z starych stylizacji wraz z dawnym wyglądem(gdzie były jeszcze do wybory tylko 4 odcienie skóry) mam zapisane w albumie:P hahah^^ na prawdę śmiesznie wtedy wyglądałam^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  6. B jest bardziej w moim stylu, ale A też jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi bardziej podoba się stylizacja A, ponieważ jest bardzo elegancka a mi bardzo się takie stylizacje podobają wszystko mi w niej pasuje i wygląda naprawdę dobrze :) stylizacja B też jest fajna ale mi się to futro nie podoba, w tej stylizacji użyłaś przepiękną bluzkę zazdroszczę bo chyba już jej nie ma w starplazie.

    DivaOlca1

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie A. Ładne połączenie niebieskiego z bielą! Jedyne co bym zmieniła to torebkę nie pasuje mi tu ponieważ ma złoty pasek ;D

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dlaczego, ale wolę B. Bardziej mi się podoba
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie wersja A ! Uwielbiam kobaltowy kolor, w dodatku te piękne szpilki z 'velvet orchid' *.*

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!