Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
powrót do wnętrz i bloga
Na wstępie chciałabym najmocnej przeprosić za to, że nie pisałam postów. W wakacje rozmyślałam żeby skończyć ze stardoll i blogiem. Pomimo wakacji, odpoczynku od stardoll i postów nadal zaglądałam na QOF. Skończyło się na tym, że jednak wróciłam, ale to tylko i wyłącznie dzięki WAM, ponieważ daliśnie mi mnóstwo inspiracji do tego aby tworzyć wnętrza. Mam nadzieję, że wnętrze się spodoba i będziecie je z chęcią komentować.
Wnętrza nie widać całego, ale możecie zobaczyć je w moim apartamencie.

 Miłego dnia ;)
mariksza/Natalia 

16 komentarzy:

  1. Mi bardzo podoba się te wnętrze :D.
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne wnętrze ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  3. nikitaposh1
    Natalia - wnętrze jest śliczne . Z chęcią odwiedzę twój apartament żeby je dokładniej obejrzeć - może coś odgapię :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, podobają mi się wnętrza w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wróciłaś! Super wnętrze bardzo mi się podoba :D Odcien niebieskiego! Ślicznie!


    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też bardzo się podoba wykorzystałaś do niego nową kolekcję Preety'n Love Decor i naprawdę wnętrze wyszło bardzo ładne i przytulne, jak znajdę czas na pewno zajrzę do ciebie do apartamentu żeby obejrzeć wnętrze. Fajnie że wróciłaś i znowu będziesz pisać posty :)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  7. Wnętrze bardzo ładne, urządzone w dobrym guście ale dodałabym jeszcze kilka detali np. jakiś dywanik żeby nie wydawało się pusto :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne wnętrze^^ podoba mi się kącik z fotelem i szafką z drobiazgami:) również pomysł z balkonem, który świetnie pasuje do wnętrza:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja dołożę pięć groszy;).. Po pierwsze wspaniała gama kolorów, moja ulubiona..po drugie bardzo lubię takie łączenie nowoczesnych dezajnerskich mebli z takimi antykami jak ten fotel,czy regał z bielonego litego drewna wypełniony romantycznymi bibelotami. Eklektyzm jest trendy od lat:) Mimo,że mamy tu różne meble prezentujące różne style, całość jest spójna, łączy je kolor, to jest doskonałe! im bardziej patrzę, tym bardziej mi się podoba..Ciemna podłoga i jasne ściany, miodzio~~ Mayly1968

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że wracasz :) Świetne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ładnie, ale trochę pusto. Fajnie, że wracasz
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wnętrze ! *.* Uwielbiam taki cukierkowy styl. Plus za to że nie ograniczyłaś się do dwóch kolorów, tylko zaszalałaś z pastelami :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!