Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Targi fashion-decor QoF
 W dniach 11-13 pażdziernika odbędą się Targi FASHION- DECOR QoF. 
Projektanci ubrań, biżuterii, peruk, mebli ... chętni do wystawienia swoich stoisk proszeni są 
o przygotowanie stoiska wystawienniczego. 
Należy:
 zgłosić się  na moje GG 19832589 / missmariksza 
lub do mojej księgi gości
przygotować stoisko ze swoimi projektami w formie obrazka z cenami dla klienta
każdy projektant może wystawić max 2 stoiska 
Na Wasze zgłoszenia czekam do  7-go października

ZAPRASZAMY


11 komentarzy:

  1. Ja też jestem nss:(

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wyżej, ale pomysł jest naprawdę
    ciekawy, nie mogę się doczekać tych targów
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, ale ja nie mam nic ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem projektantką, nie umiem robić ładnych wzorów, jak już to czyste rzeczy tak więc raczej się nie zgłoszę ;)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bardzo chętnie się zgłoszę^^ bardzo podoba mi się ten pomysł:) a akurat od niedawna projektuję wianki w różnych kolorach w stardesign hair :) Co prawda nie jestem obecnie ss, ale planuję sobie doładować konto za około tydzień, więc mam nadzieję że się jeszcze załapię:))

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł niestety ja jestem nss :(

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli uda mi się coś ładnego zaprojektować, to bardzo chętnie się zgłoszę ;P

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje stoiska :
    http://imageshack.us/a/img716/4854/eboe.png
    http://imageshack.us/a/img593/6971/k1k2.png

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!