Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pora się obudzić i zacząć świecić własnym światłem, nie światłem innych





Dlaczego ludzie stawiają mnie na drugim miejscu?
-xxx


Mogłabym napisać "bywa". Że są ludzie, którzy zawsze są lepsi, oraz tacy, co zawsze są za nimi, znowu o włos od bycia kimś. Bo "takie życie", bo "masz się dostosować". Ale nie. Jestem kimś. I Ty też, mimo, że wcale się tak nie czujesz.


Właśnie, nie czujesz tego. Więc czy pytanie nie powinno brzmieć "Czy to znaczy, że jestem gorsza od innych?". Bo przecież problem nie tkwi w nich, problem tkwi w Tobie. Zaskakujące, prawda? Zawsze skupiałaś się na tym, że Cię nie doceniają, a tak naprawdę nie doceniasz sama siebie. Grunt to zdjąć w końcu ciemne okulary, pora się obudzić i zacząć świecić własnym światłem, nie światłem innych. Nabierając sił i będąc świadomą własnej wartości, pozbędziesz się w końcu fałszywych przyjaźni, powiesz wszystkim "Hej, jestem tutaj, nie będę już druga!"

Jasne, nieśmiałość to też jakiś problem, ale by coś zyskać, trzeba coś dać od siebie. Kiedy Zuza Bijoch została wykreślona z listy modelek na pokaz Marca Jacobsa, nie spakowała walizek. Też nie pakuj swojej motywacji w kieszeń, kiedy ktoś nie chce Cię wziąć na czterogodzinny spacer po górach, skoro wiesz, że dasz radę. Pokaż upór, zaskocz.

Zapamiętaj, że nie jesteś gorszą osobą. Może nie masz talentu do wielu rzeczy, może nie nosisz markowych ubrań, ale jeśli się szanujesz, jesteś wartościowym człowiekiem. Pokaż to tym, którzy nie potrafią tego dostrzec, albo po prostu zostaw tych, którzy tego widzieć nie chcą.

W swoim życiu zawsze będziesz pierwsza, ale w życiu innych trzeba się o to postarać. Ucz się na niepowodzeniach, przyjmuj krytykę, pracuj nad sobą. Nie potrafię odpowiedzieć na to, dlaczego stawiają Cię na drugim miejscu, ale mam nadzieję, że już wiesz, jak to zmienić.


Ii.. co sądzicie? Mam nadzieję, że i tym razem Was nie zawiodłam!

Pozdrawiam
Sei-chan.

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy a zarazem trudny temat. Bardzo dużo osób ma problem z pewnością siebie i wybiciem się wśród innych aby nie czuć się gorszym. Sama czasami mam chwile zwątpienia kiedy coś mi się nie udaje, kiedy czuję że jestem gorsza od rówieśniczek ale po jakimś czasie mi to mija bo staram się pamiętać o tym że jestem sobą i jeśli ktoś tego nie docenia albo mu się to nie podoba to jego problem a nie mój :)
    Artykuł bardzo mi się przydał :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za powtórzenia ale pisałam na szybko i potem nie przeczytałam sobie tego jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy temat na artykuł. Osobiście nie czuje się gorsza od innych ale znam parę ludzi którzy maja ten problem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to ciekawy temat na artykuł. Sama tak mam. Jestem nieśmiała, i bardzo mnie denerwuje że cały czas wygrywają same fejmy i wtedy tracę pewność siebie i uważam że moje stylizacje są do niczego:)

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudny temat. Czasem też czuje się gorsza

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że każdy czasami czuje się gorszy, ale nie powinien się tym przejmować. Uważam, że zawsze warto być tylko sobą i nie zważać na to co mówią inni ;) Bardzo interesujący artykuł :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie powiedziane:) "Pora się obudzić i zacząć świecić własnym światłem, nie światłem innych"^^ Na prawdę bardzo fajny artykuł:) i muszę przyznać że poruszyłaś jeden z trudniejszych tematów. Sama też się z tym zmagam, mimo wszystko jestem nieśmiała i czasem czuję się też niedoceniana ale właśnie takie artykuły mi pomagają, czytam je i od razu mam o 100% więcej pewności siebie^^ A przecież o to w tym chodzi żeby uwierzyć w siebie, bo jeśli już się to zrobi to wszystko inne będzie przychodzić znacznie łatwiej^^ i trzeba też koniecznie pamiętać żeby się nad sobą nie użalać, tylko działać! bo tylko działaniem osiągniemy sukces:) Dziękuję za poprawienie mi humoru, od razu poskutkowało!^^ Miłego dnia Wam wszystkim życzę!^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  10. Poruszylas bardzo trudny temat. Artykuł jest bardzo ciekawy, refleksyjny.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też uważam że bardzo ciekawy artykuł bardzo miło mi się go czytało wszystko co piszesz to prawda i zgadzam się z tobą że wszystko zależy od nastawienia oraz to jaką jesteś osobą :)

    Divaolcia1

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka sytuacja jest trudna dla każdego, kto nie umie dostrzec swoich dobrych cech. Każdego dnia szukaj w sobie cech, które wg Ciebie wyróżniają Cie od innych. To, że dziś nie wierzysz w nie, to wcale nie znaczy, ze inni ich w Tobie nie widzą.
    Uwierz w siebie, bo to jest najważniejsze! Jeśli będziesz z siebie dumna bo sporo umiesz i potrafisz- inni tez to docenią.
    A koleżanka-jakąż jest przyjaciółką skoro często wpycha Cię w głębię niepewności, musisz czuć się sobą z każdym kogo znasz. Może lepiej poszukać prawdziwych przyjaciół? Znajdziesz ich i wtedy poczujesz, ze jesteś z nimi szczęśliwa, niezależnie od tego czy jestes niesmiała czy czy masz jakiś kłopot, z którym nie umiesz sobie poradzić. Będziecie się wspierać i cieszyc się z wspólnych postawionych i zrealizowanych planów dbania o swoje 'ja'.I najważniejsze, dzień po dniu musisz pokonywac swoje lęki i obawy- naucz się tego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post, bardzo dobrze się czytało
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mądry temat. Jak dla mnie stawianie się na pierwszym miejscu jest bardzo samolubne. Brać a nie dawać nikomu na dobre nie wyjdzie. Jeśli człowiek czuje się gorszy w grupie znajomych, przyjaciół ... to te osoby nie są warte zainteresowania. Lepiej mieć garstkę prawdziwych przyjaciół, niż hordę pseudo-znajomych :) Najgorzej jest nie wierzyć w siebie ! Każdy z nas ma jakieś zalety, także przesadne ocenianie się negatywnie, też nie jest dobre. Co do artykułu, czytało mi się rewelacyjnie :))

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!