Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wiadomość + wyniki losowania
Witajcie. 
Mam dla Was  wiadomość od Pauliny / Cold_Iceberg. Obecnie Paulina ma problemy z internetem, dlatego też prosi Was o wyrozumiałość, jej posty przez jakiś czas nie będą się ukazywać, ale gdy tylko sytuacja z łączem internetowym się poprawi będziecie znów mogli oglądać jej artykuły na blogu. 
Coldi pamięta o Was i prosiła mnie abym wylosowała zgodnie z jej wcześniejszą zapowiedzią pod postem 'Śladami wielkich projektantów'  2 komentarze, których autorzy otrzymają odpowiednio 10 sd i 100sm.

10 sd  otrzymuje AramintaMona
100sm otrzymuje sunflower

Zgłoście się do mnie  w ciągu 2 dni  po odbiór stardolarów i starmonet
 missmariksza

9 komentarzy:

  1. Oby szybko poprawił sie interenet, bo czekam!
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio miałam problemy z internetem, strasznie wkurzające.. Wracaj szybko!
    Gratki!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i gratuluję:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje c;.
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Wracaj szybko ! ;D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ostatnio miewam często problemy z netem i na dodatek strasznie mi komputer zamula przez co nic nie mogę na nim zrobić:P
    Gratuluję szczęściarzom^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!