Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
dziś gościmy Anndoll88
Witajcie. Na dzisiejszy dzień przygotowałam krótki wywiad ze znaną nam wszystkim blogerką, dekoratorką wnętrz, zdobywczynią wielu tytułów na stardoll, osobą która ma swój styl czyli Anndoll88.


W stardollowym świecie ukazało sie już kilka wywiadów z Karoliną lecz moje pytania będą jedynie uzupełnieniem tego co o niej wiecie.

 Ja: Karolino nawet nie wiesz jak to miło, że pomimo tego iż wielu blogom udzieliłaś wywiadu zechciałaś i dla nas znaleźć chwilkę czasu. Opowiedz nam coś o sobie, być może nie wiemy jeszcze o innych Twoich zainteresowaniach oprócz tych, które znamy czyli dekoracja wnętrz.

Anndoll88 : Nie ma sprawy, na większość proponowanych wywiadów się zgadzam i chętnie odpowiadam na pytania. No tak, wśród moich zainteresowań jedno z pierwszych miejsc zajmuje dekoracja wnętrz. Pewnie nie wiecie, ale także w prawdziwym życiu staram się robić coś w tym kierunku. Jestem po trzecim remoncie pokoju. Próbuję też swoich sił w ‘dekoracyjnym diy’ – kto wie, może założę blog gdzie będę to pokazywała. Uwielbiam otaczać się pięknymi rzeczami zarówno w grze Stardoll jak i w realnym świecie. Oprócz tego kocham sztukę, zarówno nowoczesną; próbować zinterpretować po swojemu jak i uczyć się o tej, która istnieje od dawna i do dziś zachwyca. Sama, gdy tylko mam czas maluję.

Ja: Ja osobiście jestem pełna podziwu do tego co tworzysz. Dla niektórych beznadziejnie wyglądajaca rzecz ląduje w schowku, a Ty umiesz przekształcić ją w coś co dodaje uroku wielu rzeczom. Wspaniale wykorzystujesz każdy drobiazg. Kiedy odkryłaś w sobie pasję do tworzenia wnętrz?

Anndoll88: Dziękuję. Trafiłaś w samo sedno, uwielbiam wykorzystywać rzeczy, które innym się nie podobają; tak, że później sami wyjmują je jednak ze schowka. Namawiam zawsze do zbierania wszystkich darmówek, które oferuje Stardoll! Na początku mojej gry na Stardoll postawiłam na przebieranie medoll i sądziłam, że strona ta powstała właśnie tylko po to. Ale w pewnym momencie zapragnęłam by moja medoll miała wspaniały dom i tak to się zaczęło. Zmieniałam wszystkie pokoje po kilkadziesiąt już razy i nadal mi mało.

 Ja: Doskonale rozumiem, tak to jest z wszystkimi osobami, które uwielbiaja dekorować. Jakie dałabyś rady dla osób, które zupełnie nie umieją tworzyć wnętrz? Choć oglądanie tego co tworzysz na swoim blogu chyba jest pewnym wyjaśnieniem dla początkujących. 


Anndoll88: Jak już wspomniałam wcześniej. Wszystkie darmowe elementy do dekorowania wnętrz warto zbierać i trzymać na później, jeśli akurat nie mamy pomysłu co z nimi zrobić. Tak samo prezenty od przyjaciół, te które nam się nie podobają w danej chwili – kiedyś mogą świetnie dopełnić urządzane wnętrze. Radzę więc nic nie utylizować. Na moim blogu zachęcam do korzystania z moich pomysłów. Kopiowaniu 100% zamieszczonych tam wnętrz oraz mojego apartamentu mówię NIE; ale nie mam nic przeciwko, gdy ktoś korzysta z moich pomysłów. Nie robię poradników, ale czasami napiszę prosto jak coś jest zrobione by właśnie rzucić pomysłem i być może komuś w ten sposób pomóc dokończyć wnętrze. 

Ja: Karolino, jakby tak każdy poszperał w Twoim blogu znalazł by dla siebie rozwiązanie na wnętrze. Przedstawię póżniej wycinki z Twojego magazynu blogowego, w którym pokazujesz jednocześnie inspirując do ulepszeń w swoich apartamentach. Czy zamiłowanie do sztuki, co widać w artykułach na starblogu interesuje Cię od dawna? Kogo lub co najbardziej podziwiasz w tym temacie?

Anndoll88: Nie było jeszcze tego pytania, a ja już poruszyłam ten temat w pyt. 1 (: Nie mam ulubionego artysty. Musiałabym w tym miejscu wymienić z kilkadziesiąt żyjących osób, które mnie inspirują i trochę więcej tych, które niestety już nic nowego nie będą mogły zrobić. Polski Starblog ma urlop jak widać, także jest chwilowa przerwa w artykułach ale mam wrażenie, że osobom czytającym te teksty zbrzydł ten temat i nie podzieliły jednak moich zainteresowań i ciekawości dotyczących właśnie sztuki. Nie obiecuję więc, że będzie on kontynuowany. Miło by było jakby zmieniła się cała obsada Starbloga i nowe osoby miałyby szanse pokazać coś nowego. Sama chyba jestem już tam zbyt długo.

 Ja: Myślę, ze wcale nie jestes zbyt długo, sama wiem jak to jest pisać artykuł na starblog, a potem jest on nieopublikowany. A Twoich artykułów jest tam masa, są ciekawostką dla wielu osób, nie licząc zazdrośników. W jednym z wywiadów na stardollowym blogu wspomniałaś, że malujesz. Jaka technika najbardziej Cię interesuje, a może zobaczymy kiedyś coś co wykonałaś? Ja byłabym chętna do obejrzenia, ponieważ uwielbiam wszelkie twórcze prace. 

Anndoll88: W tym wywiadzie też już o tym wspomniałam (: Maluję wszystkim czym się da. W moim domu mnóstwo jest moich ‘dzieł’. Z niektórych jestem dumna, a inne chętnie bym schowała gdzieś głęboko bo z upływem czasu przestały mi się podobać, ale mama bardzo chce by nadal znajdowały się w widocznym miejscu. Najbardziej lubię akwarele. Nie chcę mieszać za bardzo tematyki bloga, także jeśli miałabym umieścić moje obrazy w necie, zrobiłabym osobną stronę. Jak wiesz, z czasem uporządkowałam blog AnnDoll88 i obecnie jest tam mowa jedynie o wnętrzach. Wcześniej było tam wszystko i myślę, że przez to wyglądał na mniej profesjonalny i niedopracowany.

Ja: Nie powiedziałabym, że tak było. Rozumiem, że na blogu były różne tematy, a Ty  z dnia na dzień odkrywałaś w sobie to co właśnie teraz lubisz i dlatego blog jest o dekoracji.  Czy pasja tworzenia wnętrz i wszelkich dekoracji przekłada się na rzeczywistość? 

Anndoll88: Ty chyba wszystko już o mnie wiesz. Oczywiście, że się przekłada; a raczej odwrotnie. To dzięki temu, że w rzeczywistości jest to moim hobby to nakręca mnie by robić to też wirtualnie na Stardoll. 

Ja:. Tak wiele dziewczyn marzy o byciu CG czy też NCG lecz sława to nie tylko pochwały i radość, to często stykanie się z zazdrością, a także złośliwymi komentarzami. Powiedz nam jak się czuje sławna osoba na stardoll, ponieważ do nich niezaprzeczalnie należysz. Jak sobie poradziłaś z tym wszystkim?

Anndoll88: A właśnie, że zaprzeczalnie. Nie odnoszę już żadnych sukcesów na Stardoll. Wszyscy głównie skupiają się na modzie więc umiejętność tworzenia pięknych stylizacji lub oryginalnych fryzur jest tam obecnie pożądana. Wcześniej byłam bardziej rozpoznawalna. Oczywiście doświadczyłam wielu niemiłych sytuacji w związku z tym, ale z czasem można się do tego przyzwyczaić i nie brać do siebie. To przecież ma być tylko zabawa, a ludzie są różni i złośliwi i zazdrośni jak wszędzie, odpowiadając im w taki sam sposób jak oni piszą nic nie zmieni. Także wszystkim, którzy bardzo przejmują się złymi komentarzami na swój temat radzę by wcale na nie nie odpowiadali. A przede wszystkim by ich nie usuwali; bo świadczą one tylko o osobie która je zamieszcza.

Ja: Karolino czy masz jakieś rady dla osób, które chcą dosięgnąć tego szczęścia bycia sławnym? Czy warto? i z czym powinny ewentualnie się liczyć?

Anndoll88: Nie wzorować się na nikim. Robić wszystko w zgodzie z samym sobą; nie przejmować się nieuargumentowaną krytyką. Nie zmieniać czegoś tylko dlatego, że inni tego chcą. Ale przede wszystkim nie poddawać się, pracować nad sobą i udoskonalać swoje umiejętności.

Ja: Karolino dziękuję  bardzo za wszystko, rozwijaj swoje pasje dalej i ciesz się z życia. Wszystkiego dobrego!
Wszystkich czytelników QoF zapraszam na blog wnętrzarski Anndoll88




Poniżej przedstawiam dekoracje wnętrz z magazynu blogowego Anndoll88.
Wszystko to, co pokazuje nam autorka prac ma wiele cennych wskazówek,
juz samo ogladanie ich daje nam relaks dla oka.






Dziękuję wszystkim za przeczytanie.
Zapraszam do komentowania i już teraz zapraszam: 
' Zajrzyjcie tu jutro!
To nie koniec naszych niespodzianek. '

13 komentarzy:

  1. Bardzo udany wywiad. Sporo się dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma talent dziewczyna!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sie czytało! Więcej, więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący i na temat. Dobrze się czytało :) Polecam każdemu! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wywiad, bardzo lubię aranżacje Anndoll88
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny artykuł bardzo wciągający :) ja tak samo jak ty uwielbiam projektowanie wnętrz i chciałabym zostać architektem ale nie lubię i nie umiem malować i to jest mój problem. Super zdjęcia i blog też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. już nie mogę doczekać się jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wywiad.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  9. To mój pierwszy wywiad który czytałam i jestem bardzo szczęśliwa że jest taki dobry :) ubóstwiam Karoline i ZAWSZE będzie dla mnie wzorem do naśladowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym mieć taki apartament jak Annadoll88 ja mam tylko 3 pokoje na stardoll niestety.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma dziewczyna talent! Świetny wywiad.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wywiad długi ale bardzo bardzo ciekawy ;) Anndoll88 jest bardzo utalentowaną osobą :)
    Szkoda że nie udało mi się zgadnąć że to ona będzie gościem na blogu...
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny , ciekawy wywiad ! :D Musicie częściej przeprowadzać wywiady :) Bardzo fajnie je się czyta :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!