Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Niespodzianka od AD88


Hej, z tej strony AnnDoll88. Dzisiaj gościnnie jestem współautorką bloga Queens Of Fashion. Jako, że mój blog jest partnerem tego, z chęcią przyjęłam zaproszenie i mam nadzieję, że spodoba wam się mój dzisiejszy post. Przygotowałam dla was aranżacje wnętrz z wykorzystaniem najnowszych dekoracji pochodzących ze sklepu ‘Pretty In Love Decor’. Bardzo ucieszyła mnie nowa dostawa ponieważ uwielbiam ten sklep. Oglądając na QOF spoilery mebli nie mogłam się doczekać aż będą dostępne w SuiteShop-ie! 

Szczególnie polecam zakup schodów z półpiętrem – to super rozwiązanie dla kąta, którego nie potrafiliśmy zagospodarować. W mojej propozycji widzicie na tym półpięterku regał z książkami, wazonami i pudełkami. Myślę, że dobrze wygląda także niski sufit, który powstał tu tak naprawdę z podłogi piętra wyżej, podwiesiłam na nim oświetlenie – również nowa propozycja z ‘Pretty In Love Decor’. 

Kolejne wnętrze to słodki, jasny pokój dzienny z tv. Wykorzystałam niebieskie krzesło [fajnie że jest ono postawione tyłem a nie jak zazwyczaj przodem; co daje też więcej możliwości do ciekawych aranżacji, wyglądających jak prawdziwe]. Z drobiazgów, moimi ulubionymi są nowe książki – uważam, że tego nigdy zbyt wiele. Zawsze przydadzą się wyglądające inaczej, by nie było nudno. I różowe napoje ze słomkami [sama słodycz] to kolejny, udany drobiazg z tego sklepu. Warta uwagi jest również lampka! 

Ostatni pokój to już zupełny luz, postawiłam w nim rower i fotel [bo właśnie o niego mi tu najbardziej chodziło] – mimo, że w pewnym sensie to elegancki i wyglądający poważnie mebel to można go także dodać do takiego wnętrza, jak te. W pokoju znajdziecie także nowy obraz oraz naczynia na stoliku. 

Czy wam także przypadły do gustu nowości z ‘Pretty In Love Decor’?
Pozdrawiam wszystkich czytelników Queens Of Fashion  

 ♥ AD88

20 komentarzy:

  1. Piękna jest ta nowa dostawa, jak i również twoje wnętrza :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wnętrza! 1 nie zabardzo mi się podoba. Może przez czerń i neonową tak jakby podłoge, inne są świeeetne

    OdpowiedzUsuń
  3. drugie i trzecie bardzo mi się podobają, są świetne
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolekcja i pokoje
    kupiłabym coś z niej ale mnie nie stać

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolekcja i pokoje
    kupiłabym coś z niej ale mnie nie stać

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są cudowne :) chciałabym mieć takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam słów na te apartamenty ♥
    tional12

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w 2 aranżacji , jest przecudna . Co prawda pozostałe też są świetne ;-)
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne aranżacje. Wszystkie są slicze, przemyslane i oryginalne. Nowa kolekcja mi też się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne aranżacje. Osobiście pokochałam te kolekcję. Napewno coś z artykułu wykorzystam w swoim apartamencie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowa dostawa jest genialna! Chodź na wszystko mnie z niej nie stać. Co do apartamentów to bym kilka minimalnych rzeczy pozmieniała ale i tak są świetne! Lubię takie dziewczęce klimaty, czyli połączenie rożu, fioletu z bielą !

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  12. Karolino, uwielbiam Twoje zranżacje. Muszę przyznać, że jestem ogromnie zaskoczona, że zrobiłaś dla nas tak wiele. Liczyłam, na małe coś, a tu... niespodzianka na całego. W pierwszej aranżacji uwielbiam układ wszystkich elementów, druga zaskakuje pomysłowo zrobioną szafka pod tv. Trzecia to genialne wykorzystanie tej ładnej tapety w różyczki. Ja jakoś nigdy nie umiałam jej dobrze wykorzystać i leży niestety w schowku. Bardzo mi się podoba. Uwielbiam układ detali oraz kolorystykę na każdej aranżacji. dziękuję !, że tak profesjonalna osoba zagościła u nas:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona aranżacjami ;) Wszystkie mają cudowną kolorystykę, są delikatne i świetnie dopracowane :) Zazdroszczę talentu :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w nich. Dzięki im powstały u mnie dwa nowe pokoje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, świetne aranżacje!
    Najbardziej podoba mi się druga.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne aranżacje, najbardziej trafiła do mnie 2, ale pozostałe są też wspaniałe :)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne aranżacje :) Ja także uwielbiam nową dostawę Pretty In Love :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  18. Aranżacje takie sobie. Mi nie przypadły do gustu, no chyba, że trzecia
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!