Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca stylu ~ Heneda
(Kliknij, by powiększyć)

Na fotografii : Heneda / Polska
Stylizacja 1 : Kurtka - Archive | Bluzka - Bonjour Bizou | Spódnica (sukienka) - Mark Fast | Kopertówka - Givenchy | Obcasy - DKNY | Okulary - HB Weekly | Bransoletka - Rio
Stylizacja 2 : Top - Hot Buys Summer Retro | Spódnica - ♥It Girls♥ | Torebka - Chanel Tribute | Okulary - Riviera | Obcasy - Pretty n'Love | Bransoletka - Jean Paul Gaultier
Stylizacja 3 : Kurta - Wild Candy + Archive | Koszula - Bonjour Bizou | Bluzka - Original Future | Szorty - Archive | Torba - Fallen Angel | Koturny - Bonjour Bizou | Okulary - Bonjour Bizou | Kapelusz - Killah
Stylizacja 4 : Żakiet - Moschino | Top - Special Offer | Szorty - Rio | Kopertówka - DVF | Platformy - Alice + Olivia | Pasek - Perfect Day | Fryzura - Museum Mile
Stylizacja 5 : Kurtka - Bonjour Bizou | Bluzka - Mortal Kiss | Kamizelka - Bonjour Bizou | Kopertówka - Archive | Spodnie - Limited Edition | Obcasy - Rio | Kapelusz - Killah | Okulary - Bonjour Bizou
Stylizacja 6 : Bluzka - Voile | Spódnica - Archive | Torebka - Pretty n'Love | Obcasy - I love Greece
Bransoletka ( Naszyjnik ) - Pretty n'Love

Witam was bardzo serdecznie, wpadłam na pomysł, żeby dziś pokazać wam kogoś z Polski. Stwierdziłam, że Adam - znany nam bardziej jako Heneda jest idealną do tego osobą. Na Orakulum pisze już od 30 kwietnia ubiegłego roku. Dlaczego go wybrałam ? Powód jest prosty, jest on osobą niezwykle oryginalną, jego stylizacje są różnorodne. Raz ostre z widocznym pazurem, a raz proste, delikatne, które mają w sobie coś urzekającego.Według mnie jest pewnego rodzaju stardollowym talentem, ponieważ moim zdaniem jego zestawy zapierają dech w piersiach.

A wy, co o nim sądzicie ?

Alesha49

17 komentarzy:

  1. Jest prześwietny, a jego stylizacje niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Adam tworzy bardzo ładne i interesujące stylizacje co juz nie raz pokazał, wiec nie dziwie się ze napisałaś właśnie o nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Warto doceniać takich ludzi i pokazywać ich światu. Można się czegoś od nich nauczyć;)

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje ma ładne! Najbardziej podoba mi się pierwsza!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. No w końcu fajna stylizacja z sukienką od Mark Fast Tribute (mam na myśli stylizację nr 1) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze się zgodzić, Adam ma niezaprzeczalny talent którego mu strasznie zazdroszczę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się stylizacje podobają a najbardziej to że każda jest inna, każda ma w sobie coś wyjątkowego np. 4 rzadko spotyka się takie stylizacja. Zgadzam się, że ma talent :)

    Divaolcia1

    OdpowiedzUsuń
  8. On jest świetny ! Jak ja bym chciał tworzyć takie cudowne stylizacje *.* Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się stworzyć stylizację, na którą mógłbym patrzeć cały czas... ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizacje ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Adam tworzy cudowne stylizacje, dlatego nie dziwi mnie, że znalazł się tutaj :) I oby pojawiało się więcej utalentowanych osób z Polski w tym dziale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne stylizacje, bardzo mi się podobają
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow uwielbiam jego stylizacje ! ;o Najbardziej podoba mi się 3 i 6 ;) Spróbuję stworzyć coś podobnego :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo Mmmm Gggg !
    4 najlepsza, po prostu powala na kolana ;o

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje a zwłaszcza 4 *.* Fajny mix żywych kolorów.

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejuu... Zakochałam się w 3 stylizacji. Czemu ja nie potrafię się tak ubierać? :c
    anska2002

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!