Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Catwalk - wyniki



Witam was bardzo serdecznie, nawet nie wiecie jak się nie mogłam doczekać się wyników. Prace były naprawdę fajne a głosowanie było naprawdę zacięte. Jestem niezwykle zaskoczona tym że przewaga była tylko jedno głosowa. Bez zbędnego przedłużania pora ogłosić wam wyniki, Miss Catwalku zostaje :

.

.

.

klaudialigenza



Serdeczne gratulacje, oprócz wyżej wspomnianego miana, otrzymujesz 20sd którą specjalnie dla was za sponsorowała missmariksza. Zgłoś się do jej księgi gości w ciągu 2 dni, a ja was już teraz zapraszam was na następny odcinek, który ukaże się pod wieczór.


13 komentarzy:

  1. Nie głosowałam na nią ale gratulacje piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, bo to była zacięta walka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Ta stylizacja była jedną z dwóch lepszych :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam na nią:)


    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba głosowałam na nią, nie pamiętam XD Ale gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, tak głosowałam
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosowałam na nią ! Wygrana w pełni zasłuzona :) Gratuluję :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!!^^ Stylizacja jest śliczna i widać że dopracowana do ostatniego szczegółu bo nawet lakier do paznokci świetnie pasuje do całości:) no i do tego masz bardzo ładną doll:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!