Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Catwalk - wyniki


I znowu niedziela, weekend tak szybko przeleciał z czego nie jestem zbytnio zadowolona. Dziś tak na szybko przedstawię wam wyniki. Tutaj głównie z większą głosową przewagą wygrywa :

.

.

.

czekoladka333


Gratuluję serdecznie, twoją nagrodą jest zasłużone miano Miss Catwalk oraz 20sd sponsorowane przez missmariksza. Proszę, zgłoś się do niej w ciągu dwóch dni.
PS. Łowca stylu pojawi się gdzieś tak pod wieczór, a notka ze zgłoszeniami do Catwalku ukaże się już jutro.

Gratulacje ;3

11 komentarzy:

  1. Gratulacje, głosowałam na nią

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję wszystkim za oddane na mnie glosy :) To wyróżnienie dużo dla mnie znaczy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, sama na nią głosowałam :) Wspaniała stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki ;) Również na Cb głosowałem :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Głosowałam na tą stylizacje! Była najlepsza!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję naprawdę zasłużona nagroda i ja również na ciebie głosowałam :)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję^^ i również zgodzę się z tym że to w 100% zasłużony tytuł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja zasłużyła na wygraną :) Gratuluję ;)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wykorzystana sukienka. Gratuluję.
    anska2002

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!