Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wszystko albo Nic - Królowa Mody
CHCIAŁAM PRZYPOMNIEĆ, ŻE STYLIZACJE NA KONKURS MIAŁY BYĆ PODPISANE. W WIELU ZGŁOSZENIACH, NAWET BARDZO ZNANYCH OSÓB NIE MA PODPISU, DLATEGO TE PRACE NIE MOGĄ ZOSTAĆ ZAKWALIFIKOWANE I BRAĆ UDZIAŁU W GŁOSOWANIACH. JEDNAKŻE, ADMINISTRACJA BLOGA ZDECYDOWAŁA, ŻE TAKIE OSOBY DO KOŃCA GŁOSOWAŃ MOGĄ JESZCZE RAZ PRZESŁAĆ (TĄ SAMĄ!) PODPISANĄ PRACĘ. CZAS NA TO JEST:
DO ŚRODY 25.09. 2013 r. w komentarzu do tego posta.
 JEŻELI STYLIZACJE NADAL NIE BĘDĄ PODPISANE, W ŻADNYM WYPADKU NIE MOGĄ BRAĆ UDZIAŁU W DALSZYCH ETAPACH.
SKARG W TYCH SPRAWACH ADMINISTRACJA ROZPATRYWAĆ NIE BĘDZIE.

Ponadto, jeśli ktoś zgłosił więcej niż jedną stylizację, redakcja bloga w składzie: missmariksza, VanicaBloom, lalagaga4567 oraz selenagomezder8 wybiera jedną, najlepszą stylizację i ta będzie brać udział w głosowaniu.

Wracając do meritum - 10 stylizacji dla Was, wybieracie 2 :) 


1. binek98765                                                  2.miss_miley_van



3. 3 siostry                                      4. hill88


5. patrycja_2000                            6. .igutka


7. tufifia

8. bat-wavi

9. ada9000love


10. jarus55

Kolejna głosowanie już w czwartek.
W przypadku, gdy nie otrzymam podpisanych prac - ogłaszam wyniki głosowań
i rozpoczynamy pierwszy etap naszego konkursu.

31 komentarzy:

  1. Wow, w tym tygodniu dużo lepsze stylizacje ! Aż ciężko wybrać :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  2. To w zgłoszeniu miała się pojawić jedna stylizacja czy 15?

    OdpowiedzUsuń
  3. powinna pojawić się jedna stylizcja, wg jej autora najlepsza! Nie wiem czemu sporo osób oddało po kilka. Jak zacznie się etap I - będzie można oddawać jedynie po 1 stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. I jednym zgłoszeniu miała być 1 stylizacja, a nie naście.

    OdpowiedzUsuń
  5. powinna być, ale niektórzy nie słuchają i nie czytają, co jest napisane. W kolejnych etapach na pewno już takiej sytuacji nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Głosuję na Piotrka ^-^ Dlaczego same śliczne stylizacje w tym tygodniu, ja szans nie mam xD

    hill88

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu doczekałem si swojego występu w ankiecie z bliźniaczkami i z Paczi, hah. A co do moich stylizacji, to naprawdę nie wiedziałem, ile outfitów można było oddać, ale postanowiłem, że dodam ile będę chciał i że jak zobaczę ostrzeżenie od któregoś redaktora co do moich prac to bym zmienił z kilkunastu na 1, ale takiego komentarza nie dostałem. Więc przepraszam za kłopot ;)

    No i dziękuję za głosy i życzę innym powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie dodawanie kilku stylizacji jest trochę nie fair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też . Inne osoby musiały zdecydować się na 1 prace a nie oddać ich 15 i liczyć że może ktoras się spodoba. Powinni oddać 1 prace, która by sami wybrali albo która wg redaktorów jest najlepsza.

      Usuń
  9. Haha, Piotrek xD

    Dzięki i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. missmariksza,
    A ja nie wiem czemu osoby które dały pierdylion stylizacji zostały przepuszczone, to nie fair :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uważam że jest to trochę niesprawiedliwe i powinna być ustalona taka zasada że pokazujecie 1 pracę od każdej osoby...
    Zagłosowałam na moją faworytkę :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  13. mój głos oddałam na patrycja_2000 :)
    zrobiła jedna, ale na prawdę śliczną stylizację^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za drugą szanse. Po prostu zapomniałam się podpisać. Xd
    Dodaję stylizację jeszcze raz.

    http://tinypic.com/view.php?pic=i4qtsm&s=5

    missmartyna191

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno nie zagłosuje na osoby, które ubrały się we wszystko, co mają w szafie. Ma być 1 i koniec! Reszta jest do dyskwalifikacji moim zdaniem. Albo gramy FAIR albo ten konkurs to jedno wielkie dno.

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam powiedzieć jeszcze raz do Januaryn, że praca jest nadal niepodpisana, więc dlatego wcześniej też się nie pojawiła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam. Już daję poprawioną wersję. Po protu plik z podpisanym zdjęciem gdzieś przepadł, a ja byłam pewna, że to jest ten. Teraz już jest ok.
    http://tinypic.com/view.php?pic=20tqwwp&s=5#.UkHn74bwm_c
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepraszam ale moja podpisana praca nie trafiła w ogóle do głosowania...

    OdpowiedzUsuń
  19. również naprawiam swój błąd i teraz oddaję podpisaną

    http://i41.tinypic.com/2iij4f5.png

    DesignerJust

    OdpowiedzUsuń
  20. wstępnie te prace są nie podpisane:
    robieciewkonia
    diana_ona
    Elizonda13
    ikkaxd.
    missmartyna191
    Vanessa-styl ( zdjęcie było z aparatu , usuniete i nie ma w linku)
    oliwcia_paris
    Girls0321
    bblvghlv
    SusanAtkins
    LadyInBlueBox

    Jutro pojawi się oficjalna notka napisana przez prowadzącą ww konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  21. http://queens-of-fashion.blogspot.com/2013/09/wszystko-albo-nic-krolowa-mody.html w komentarzach macie swoje zgłoszenia- proszę sobie sprawdzic co jest źle zrobione

    OdpowiedzUsuń
  22. @do izabela konik obie Twoje prace są niepodpisane, należy sprawdzić!
    http://queens-of-fashion.blogspot.com/2013/09/wszystko-albo-nic-krolowa-mody.html

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!