Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Tydzień z Izą
Witam. Dzisiaj niestety już ostatni dzień Tygodnia z Izą (dla przypomnienie Iza nie oznacza imienia dziewczyny tylko Inspiracja z Otoczenia) Podobały wam się moje stylizacje które pokazywałam w tym tygodniu? Na ostatni dzień zostawiłam według mnie najlepsze odzwierciedlenie. Inspiracja pochodzi również tak jak wczorajsza z CÉLINE- kolekcja jesień\zima 2013\2014. Dzisiaj znowu robiłam stylizacje na doll użytkowniczki A.n.k.s.a. której jeszcze raz BARDZO Dziękuję. Jak wam się podoba?

16 komentarzy:

  1. Idealne odzwierciedlenie stylizacji. Szkoda ze to już koniec tygodnia z Iza. Bardzo fajne były te posty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie odzwierciedliłaś stylizacje z kolekcji:) szkoda że to już koniec tygodnia z izą:(

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej izy, więcej izy! Świetnie zrobione

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest genialnie, sama bym tego lepiej nie wymyśliła. Wszystko do siebie pasuje, a na dodatek jest idealnym odzwierciedleniem. Może dało by się przedłużyć ten tydzień z Izą? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Było mi bardzo miło czytać twoje posty :) Ta stylizacja rzeczywiście jest jedną z najlepszych inspiracji :) Gratuluję talentu :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna stylizacja szkoda że to już koniec.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja ! :D I super ją odzwierciedliłaś ;) Szkoda, że to już koniec Tygodnia z izą ;(

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, tak jak inne. Uwielbiałam te posty, szkoda że już koniec :C

    OdpowiedzUsuń
  10. OOO, trudno znaleźć choćby 1 różnicę. Wspaniale!

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne odzwierciedlenie, dwie ostatnie stylizacje podobały mi się najbardziej
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna kopia
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  13. idealnie! Lubię Twoje pokazy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo ! Ale się napracowałaś przy wyborze ubrań :D Ale opłacało się, bo wyszło niemal identycznie :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!