Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wszystko albo Nic - Królowa Mody

Chciałam przypomnieć, że stylizacje na konkurs "Wszystko albo Nic - Królowa Mody" miały być podpisane. W wielu zgłoszeniach, nawet u bardzo znanych osób nie ma podpisu, dlatego te prace nie mogą zostać zakwalifikowane i brać udziału w głosowaniach. Jednakże, administracja bloga zadecydowała, że takie osoby do końca głosowań mogą jeszcze raz przesłać (TĄ SAMĄ!) podpisaną pracę. 
Czas na to jest do ŚRODY (25.09.2013 r.) w komentarzu do tego posta.
Jeżeli stylizacje nadal nie będą podpisane w żadnym wypadku nie będą mogły brać działu u konkursie.
Skarg w tych sprawach administracja nie będzie rozpatrywać. Inne stylizacje niż te, które były wcześniej wysłane oraz nowe zgłoszenia będą automatycznie dyskwalifikowane.

Ponadto, jeśli ktoś zgłosił więcej niż jedną stylizację, redakcja bloga (w składzie: missmariksza, VanicaBloom, lalagaga4567 oraz selenagomezder8) wybiera jedną, najlepszą stylizację i ta będzie brać udział w głosowaniu.

7 komentarzy:

  1. Ja na szczęście podpisałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i ja też :) ale i tak wiem, że moja nie przejdzie dalej zrobiłam stylizację lata 30-40 i nikt pewnie na nią nie zagłosował chociaż mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale np. Oliwcia_Paris oddała niepodpisane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie zgłosiłam czego teraz bardzo żałuję ;c
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  5. http://tinypic.com/r/10o4spd/5

    doll: bblvghlv

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło, że dajecie tym osobom szansę:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń