Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Granat - Aranżacja wnętrza + Prezencik
Na samym początku chcę przeprosić, że ten post nie pojawił się w czwartek. Dlatego, że byłam w Niemczech i nie miałam jak go zrobić i dodać.

Tak wgl. to.. 
CZEŚĆ 
Dzisiejsze wnętrze jest w kolorach : Granat , Czerń i Biel , oraz w niektórych miejscach zieleń (za oknem ). Pokój wykonywałam jakiś czas temu w nocy , przez co pokój jest ciemny oraz za oknem ukazuje się wieczór.









I kilka realnych, granatowych wnętrz :






Źródło zdjęć Google.

*Prezent*
Dla wylosowanej osoby prezent ze suite shopu ♥


Pozdrawiam Klaudia - klaudialigenza :D


23 komentarze:

  1. Fajnie urządzony apartament.
    Zg się
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny apartament i fajne zdjęcia :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo urządziaś pokój w moim ulubionym kolorze:) pokoik jest ładnie urządzony i podobnie nawet troche do zdjeć:)

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. Te okno po lewej stronie wygląda jak akwarium, ale ładnie i tak ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie urządzony apartament, jak wszystkie twoje ;]

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, Podoba mi się
    lalagaga4567

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny apartament i bardzo ładne wnętrza :)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny, szkoda, że ja nie umiem urządzać wnętrz ;(

    malinkaa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne aranżacje :D Granatowy *.*

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten apartmanet jest zwykły nic takiego magicznego..
    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  11. krajobraz za oknem mi się nie podoba, i na środku jest troche pusto, ale aranżacja jest niezła :)

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny apartament. Niby jest ciemna podłoga i w ogóle ale dobrałaś jaśniejsze dodatki przez co pokój nie jest ponury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest Ok, ale jak dla mnie zbyt surowo. Wolę, jak przestrzeń jest bardziej wypełniona :)

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny pokój i, co ważne, nie jest zawalony różnymi rzeczami, tak jak to się często widuje

    Zoofinka

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny apartament

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny pokój, ale trochę pusty. Zdjęcia są świetne
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  17. Wnętrze bardzo proste ale to właśnie w prostocie tkwi piękno :) Jest ślicznie ;]
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne, ale miałaś lepsze
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne wnętrze:) dla mnie troszkę za smutne:P ale to pewnie przez tą mroczną noc na oknami:P mój ulubiony fragment to ten z fotelem przy oknie^^ Natomiast wszystkie zdjęcia z realnymi granatowymi wnętrzami są genialne^^ a najbardziej podoba mi się trzecie z siedziskiem na oknie przy regale z książkami❤

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  20. Szósty kącik wygląda pięknie!Reszta troche za surowa jak dla mnie, ale zalezy kto co lubi:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!