Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stardollowe talenty
Witajcie ;)
Dzisiaj w stardollowych talentach pokażę wam użytkowniczkę liliana1997. Jest ona Royalty, ma 82 poziom i pochodzi z Francji. Oto ona:
Doll jest ładna, niestety apartament nie zachwyca. Mimo, że w każdym pokoju znajdziemy wiele rzeczy, to mam wrażenie, że użytkowniczka idzie w ilość, a nie jakość. Widywałam lepsze apartamenty :)

Jej specjalność? Projektowanie ubrań. Według mnie robi to świetnie, a ceny koszulek nie są wygórowane. 

Możemy zobaczyć też kilka projektów fryzur. Wybrałam dla was te, które według mnie są najlepsze. 

Co myślicie o użytkowniczce?
Ma talent?

16 komentarzy:

  1. Sama tak nie potrafię jak ona, ale widziałam lepsze użytkowniczki :) Owszem, projekty robi całkiem ładne, ale bez przesady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzury robi cudowne, doll też ma ładną, ale projekty robi raczej przeciętne

    OdpowiedzUsuń
  3. Są osoby bardziej utalentowane, ale ona też na pewno ma talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście jej apartament nie powala na kolana, ale w tym fachu chyba nikt nie przebije rojdy32;P przy okazji tematu ciekawych wnętrz, to z polskich użytkowniczek najbardziej podobają mi się pokoje AshleyGree96 <3, i nawet zapisałam kilka jej pokoi na pierwszych stronach mojego albumu;) a wracając do liliana1997 to zarówno jej podkoszulki z nadrukami jak i fryzury są świetne:) i ogółem dziewczyna ma talent do projektowania, chociaż widziałam już konta o ciekawszych projektach, które tak jak w przypadku rojdy32 można podziwiać całymi dniami:) Tak wiem, że ubóstwiam rojdę32;P ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Sczarze? Koszulki robi przeciętne, Fryzury są ok, ale chyba bym nie kupiła, a apartament troche zasyfiony

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyna ma ładną, wydoroślałą twarz. Z ubraniem i apartamentem jest znacznie gorzej. Nie dodaje zbytnio biżuterii, widać brzydką (moim zdaniem)sukienkę oraz dziwne buty. Można odczuć, że w dekoracji apartamentów próbuje się wysilić, ale tak jak pisałaś- nie stawia na jakość, lecz na ilość, a w tym nie chodzi tylko o to. Projekty owszem, są ładne, ale nie powalają. Na stardoll widać wiele innych, ciekawszych, zdolniejszych i ogólnie lepszych uczestników, niż ona. Daję Ci jednak wielki + za to, że nie wybrałaś kogoś typu Rojda32, SfiHoney itp., bo je zna już większa część uczestników na stardoll. Co do fryzur uczestniczki, to nie robi jakiś cudownych.. Nie podoba mi się żadna z ukazanych. No może w 40% ostatnia.
    Ps. Tak, wiem, nie robię wspaniałych pokoi, a pouczam Lilianę, ale patrząc z innej strony, to ja nie lubię dekorować, aczkolwiek sporo o tym wiem. Fryzur nie staram się tworzyć i nie tworzę. Powiedziałam jednak, że nie robi najlepszych dlatego, że znam wiele, wiele uczestniczek, które robią po prostu boskie, a w porównaniu do nich, Liliana to pikuś.

    Pozdrowionka, szalonatylkoja1.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna doll, a projekty są całkiem fajne
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne te koszulki ale o wile bardziej podobają mi się fryzury są po prostu przepiękne :) na pewno zajrzę do jej bazarku :)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  10. Może nie jest jakimś wielkim talentem, ale trzeba przyznać, że projekty są całkiem spoko :D Wnętrze niezbyt ładne ale doll dosyć ładna ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie taki wielki talent. Ale według mnie zasługuje na wyróżnienie :D Robi ładne projekty koszulek i fryzu:D Ale apartament ma nie ładny. Za dużo w nim wszystkiego :)

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli to na koszulce miało być Marley'iem to chyba trochę nie wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie robi jakiegoś ogromnego wrażenia ale nie miałabym smiałaości dyskutować czy ma ona talent bo ja sama nigdy nie zaprojektowałabym takich koszulek czy włosów...
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  14. Projekty ma całkiem fajne, ale przesyt i nieład w pomieszczeniach apartamentu nie podobają mi się

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  15. W ogóle nie mój gust. Nie kupuję już fryzur ze StarDesign, a projekty koszulek nie podobają mi się.
    anska2002

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne włosy

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!