Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Aktualności na stardoll- Dostawa LE!
Hej. To ja julcia789.

Jestem bardzo szczęśliwa, gdyż dziś na nasze skrzynki stardoll przyszła wiadomość o nowej dostawie LE!
Rzeczy są ładne, ale zarazem drogie. Raczej nie kupię dużej ilości tych ubrań.


Reklama podoba mi się. Dziewczyny przedstawione na niej mają przeciętną urodę, a ich stylizacje są dosyć ładne. Reklama jest ładna i zachęca do kupna LE.

A Wy co o niej sądzicie?
Podoba Wam się nowa dostawa?
Komentujcie!


13 komentarzy:

  1. Mi się ta reklama nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Reklam jst po prostu brzydka :

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha :D No, reklama nie jest zbyt ładna ale jak dla mnie niektóre ciuchy są świetne ! :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kropka przed wykrzyknikiem ? :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklama brzydka nie jest. Dollka z lewej strony ma bardzo ładne włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też reklama się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubrania z obrazka nie zachęcają do zakupów
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. reklama bardzo ładna i zachęcająca. bardzo chciałam sweterek/bluzke z sercami która sie na niej znajduje ale niestety wykupili ją zanim skombinowałam sd ;c
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  9. z tej kolekcji najbardziej podoba mi się czarna torebka oczywiście była jedną z pierwszych rzeczy które były wyprzedane, ale i tak bym jej nie kupiła bo nie jestem ss.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za szkoda, ominęła mnie
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!