Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Starbazar pod lupą - DKNY
Witajcie :)
Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i pomagają mi tworzyć posty. 

Dzisiaj pora na DKNY. Jest to jedna z najstarszych marek w Bazarze. I właśnie dlatego nie spotkamy tu ceny poniżej 60sd. Szczerze powiedziawszy: nie dziwię się. DKNY to klasa sama w sobie, a ubrania wyglądają na doll wręcz niesamowicie. Mimo, że ,,szał" na te ubrania przeminął kilka lat temu, możemy znaleźć zapalonych kolekcjonerów i po prostu nowych użytkowników zakochanych w DKNY. W Bazarze nie zobaczymy więcej niż dwóch stron wyszukiwarki. Rzadko ktoś tak po prostu, wystawia tą markę, bo ceny od dawna stoją w miejscu.
A na zachętę do dłuższych spacerów po Bazarze, macie efekt moich 20 minutowych poszukiwań:
Jest różnica pomiędzy 600sd, a 444sd :D

595 - 108sd

Uwielbiam tą sukienkę *.* 444 - 284sd

Co do sprzedawania tej marki: tak, ale tylko dla cierpliwych. Jeśli chcemy zarobić na DKNY podobną cenę jak w bazarze, czyli 60sd +, to będziemy zmuszeni czekać tydzień, dwa, a może nawet miesiąc. Ale nie zniechęcajcie się ;)

OKAZJA!
Aż podskoczyłam, gdy zobaczyłam buty DKNY za jedyne 17sd! 

Już za tydzień sklep Bonjour Bizou :)
Macie w szafie coś z DKNY?

15 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mam nic z DKNY :( Z wielką niecierpliwością czekam na kolej ny post, w którym bd opisywany mój ulubiony sklep :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  2. nikitaposh1
    Mam kilkanaście rzeczy z DKNY , wszystkie kupiłam na sb. po okazyjnych cenach . Kosztowało mnie to trochę czasu ale było warto .

    OdpowiedzUsuń
  3. wole starsze dkny;3
    ale przydatny poradnik

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale ci się udało :D. Buty z DKNY za tylko 17 sd to coś niesamowiego :D. Niestety ja nie posiadam nic z tego sklepu.
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz szczęście. Buty za 17 sd ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty za 17sd to niezły łup, ja zdobyłam niebieską torbę z DKNY za 2 sd :D




    wyspaso

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam DKNY ale nic nie mam :(

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na początku kupiłam "góre" DKNY, a kiedy moja koleżanka zobaczyła te DKNY to spytała się
    -25sd za to g....? Czy ty chora jesteś

    no a teraz proszę 600sd za to g... chyba chora jestem XD

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny post ja raczej nie kupuję w bazzarach bo na rzeczy tam mnie nie stać, nie znałam takiej marki bo na stardoll nie jest jeszcze rok, artykuł mi się bardzo podobał czekam na kolejny :)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię sobie pogrzebac w bazarku to tafiają sie czasami niezłe okazje :) Masz racje że im dłużej szukamy tym taniej znajdziemy ;) Nie można się zniechęcać :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeważnie cały swój czas na sd spędzam w bazarze na poszukiwaniu ciuszków po okazyjnej cenie ツ Z DKNY mam tylko kilka rzeczy z 1 czy 2 kolekcji, więcej rzeczy nie kupowałam i żałuje bo teraz można na nich sporo zarobić:P wow! buty za 17sd? niezły łup:P

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam ubrań z DKNY, są bardzo ładne, ale i drogie. Zazdroszczę butów;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam ubrań z dkny

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam sweter w paski :) Nigdy nie wydaję sd na pierwszą napotkaną rzecz w bazaarze nawet jeśli ją od dawna szukałam ... zawsze muszę porównać ceny ;

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!