Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"POMOCY- mój chłopak zna się lepiej na modzie niż ja"
Płeć męska w załodze QoF? Czemu nie!
Jeśli lubisz modę i podoba Ci się stardollowy świat trafiłeś idealnie.
 Poszukujemy chłopaka lubiącego modę, aby pokazał nam swoje spojrzenie na ten nieobcy dla nas dział.

Zgłoszenia przyjmujemy w komentarzu do tego postu.
-wpisz swój stardollowy nick
-napisz klika zdań o sobie lub o Twoich wyobrażeniach o modzie
-koniecznie dołącz 2 lub 3 stylizacje na swojej doll

16 komentarzy:

  1. chyba znów sie zgłosze, moze dziś wykonam stylizacje i sie zgłosze

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że dział zapowiada się fajnie i sprawdzi się na blogu :) ja też czekam aż ukarze się pierwszy post. Dobry pomysł :)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłoby fajnie gdyby w załodze pojawił się jakiś chłopak *.*
    sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie.....nie nie nie....nie widzę potrzeby obecności chłopców w załodze redakcyjnej i tworzenia do tego oddzielnego postu

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe^^ a moim zdaniem warto spróbować, niektórzy chłopcy na sd mają lepsze wyczucie stylu niż nie jedna dziewczyna:P będę czekać na pierwszy post z tego cyklu:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, sam nwm czy się zgłosić... Na pewno byłoby fajnie w końcu od dawna o tym marzyłem haha *.* Nie no nwm muszę się jeszcze zastanowić. Możliwe, że się zgłoszę ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde to kto ma wiedzieć:D ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zobaczę, co z tego wyniknie
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdopodobnie nic, ponieważ nie ma chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok zgłaszam się :)
    Jestem Patryk, mam 14 lat. Interesuję się muzyką i modą :) Na stardoll jestem już ponad rok (kiedyś miałem inne konto,ale jest już nieaktywne). Pasją do mody zaraził mnie...mój kuzyn :D Staram się ubierać modnie zarówno w "życiu realnym " jak i na stardollu :) Nie wiem czy zawsze mi to wychodzi, ale do tego dążę.
    Na koniec chciałbym dodać, że nie rozumiem ludzi, którzy uważają,że chłopacy nie powinni interesować się modą. Moda to pasja jak każda inna, więc myślę, że nie ważna jest płeć. Ważne jest to aby interesować się tym co lubimy :) Ojej jak się rozgadałem *.*
    Kilka moich stylizacji :
    http://tinypic.com/view.php?pic=wmjf49&s=5#.UkLs74bxq1w

    http://tinypic.com/view.php?pic=2jhc3c&s=5#.UkLtBIbxq1w

    http://tinypic.com/view.php?pic=nowl0p&s=5#.UkLtCobxq1w

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  11. Hu hu czekam z niecierpliwością na śmiałka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że się zgłosiłeś a stylizacje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, dzięki :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  14. no i jest pierwszy kandydat^^ rzeczywiście stylizacje są bardzo ładne:) czekam na więcej:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!