Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Oceny Apartamentów
Na dziś przygotowałyśmy oceny wnętrz.

Ocena wnętrza Pikaczu103

Klaudialigenza- Co sądzę o twoim wnętrzu? Jest naprawdę fajne. Pierwsza część pokoju jest dobrze przemyślana, jednakże usunęłabym tą ,,scenę" bez niej byłoby lepiej. Ślicznie wykonałaś basen, jedynie co mi w tej części pokoju nie pasuje to to, że leżaki są za duże albo krzesełka ze stoliczkiem są za małe.
Moja ocena to: 4,5/5

MistAsh29634- Apartament ładny, ale źle zachowana perspektywa. Wyposażenie kuchni zdecydowanie za duże, a widoki za oknami wyraźnie się ze sobą kłócą. Pomieszczenie nie jest dopracowane. Nie podoba mi się kolorystyka. 3/5

Ocena wnętrza Sweetdoll240
Klaudialigenza- Bardzo fajna, przytulna sypialnia. Cudnie wygląda połączenie brązu z bielą. Tylko dałaś do wnętrza sporo rzeczy w innych kolorach, co psuje efekt. 
Wnętrze oceniam na: 4/5

MistAsh29634- Ogólne wrażenie dobre. Podobają mi się kolory. Jednak znów pojawia sie problem wielkości mebli i ich jakości. 2/5
Ocena wnętrza synopsa

Klaudialigenza- Wow. Świetnie wygląda ten pokój! Stworzyłaś wiele przestrzeni. Szkoda tylko, że jest sporo miejsc pustych. Rozumiem minimalizm, ale chociaż kilka rzeczy bym dodała :)
Ocena: 4,5/5

MistAsh29634- Podoba mi się, ale jest zbyt pusto. Rozumiem - minimalistycznie, ale jest różnica między "mało" a "wcale". Najładniejszy apartament z dzisiejszej oceny, jednak myślę, że powinnaś dorzucić więcej dodatków. 4,5/5

16 komentarzy:

  1. HEJ w 3 dałam 4,5/5 ktoś musiał przekręcić, proszę o sprostowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle moja wypowiedź jest przekręcona. Napisałam:
    3. Podoba mi się, ale jest zbyt pusto. Rozumiem - minimalistycznie, ale jest różnica między "mało" a "wcale". Najładniejszy apartament z dzisiejszej oceny, jednak myślę, że powinnaś dorzucić więcej dodatków. 4,5/5

    OdpowiedzUsuń
  3. dwa razy dałaś tę samą ocenę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, a z całą pewnością oryginalnie urządzone wnętrza, niektóre są bardziej a inne mniej dopracowane.

    W pierwszym pokoju, rzeczywiście dostrzega się niekonsekwencję projektanta i zgodzę się z MistAsh29634 że rzucają się mimo wszystko w oczy sprzeczne widoki za oknami, a mianowicie w kuchni panuje raczej środek słonecznego dnia, natomiast jak się wyjdzie z pomieszczenia na basen, na otwartym powietrzu jest czarna jak węgiel noc + potwierdzające złote gwiazdy na niebie otoczone nocną mgłą. Zatem to trzeba definitywnie zmienić:P Z drugą kwestią, również zgodzę się z oceniającymi że wielkość niektórych mebli trzeba poprawić, jeśli wnętrze ma przypominać prawdziwe:P zagłosowałam 4/5 gwiazdek :)

    W drugim pokoju nie zmieniałabym za wiele. Całość wygląda bardzo ładnie i podoba mi się połączenie bieli, beżu, brązu i czerni przeplatane czerwonymi dodatkami i zieloną roślinnością po to by ożywić trochę wnętrze. Jedyne co moim zdaniem jest do poprawki, to rozmiar niektórych rzeczy. Np. poduszek i róży leżącej na łóżku oraz krzesełka przy toaletce bo jest trochę za duże. Zaproponowałabym również przesunięcie samej toaletki i łóżka bardziej pod ścianę, bo teraz stoją tak jakby na środku pokoju:P także zostawiłam 4/5 gwiazdek :)

    W trzecim wnętrzu, nie zmieniałbym absolutnie nic. Nic bym nie dodawała i nic bym stamtąd nie zabierała. Wnętrze utrzymane w minimalistycznym klimacie szarości, bieli i czerni. Wszystko ze sobą ślicznie połączone i przyznaję że sama chciałabym mieć takie wnętrze^^ Widok za oknem jest nieco smutny ale jak najbardziej pasuje do wnętrza. Tutaj bez zastanawiania się dałam 5/5 gwiazdek^^

    Zdziwiło mnie tylko, dlaczego ocena ostatniego wnętrza przez MistAsh29634 brzmi dokładnie tak samo jak jej opinia na temat pokoju Sweetdoll240:P ale to pewnie pomyłka:P

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow... pisałam ten komentarz przez równe 20 minut^^ hahahahh^^

    tak myślałam że w sprawie ostatniej opinii to tylko błąd, bo nie uwierzyłabym gdyby ktoś zagłosował 2 gwiazdki na to śliczne wnętrze, a jak już pisałam moim zdaniem zasługuje na co najmniej 4:P

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej mi się podoba pokój ostatni ,jest najładniejszy.. Reszta ładna, wszystkie ładne ale żadne jakoś nie powalają :D Czekam na kolejne oceny apartamentów:D

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też najbardziej podoba się 3 apartament uważam że jest bardzo ładny zgadzam się że troszkę pusty ale kilka dodatków i byłoby idealnie do ostatniego apartamentu dałabym więcej zielonych roślin itp. ale tak to jest super, 1 wnętrze również mi się bardzo podoba jest cudowne 2 też ale troszkę nie w moim stylu.

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się drugie, a trzecie jest świetne i doll ma cudną fryzurę;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. kurczaki, zapomniałam, że mam mieć oceniane wnętrze.. pustotę zawdzięczam temu, że po prostu jeszcze nie skończyłam urządzać tego pokoju. ale dziękuję za miłą ocenę oraz komentarze ! ;)

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się 3 wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za ocenę i miłe komentarze ;)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie są fajne

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sypialnia Sweetdoll240 ;3

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!