Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca Stylu

Witam was bardzo serdecznie, dziś mamy ostatni dzień naszego krótkiego weekendu - niestety szybko to przeminęło. Nadal jestem chora, więc nie wiem czy pójdę jutro do szkoły. Ostatnim czasem zauważyłam. że dużo osób choruje, wy też tak macie ? Bez zbędnego przedłużania przejdźmy do dalszej części mini artykułu.

_________________________________________________________


W dzisiejszym odcinku chciałabym wam przedstawić bardzo utalentowaną osobę, która pochodzi z Francji. Zgadując to już pewnie połowa z was wie o kim mowa, a mianowicie o Rojda32. Znana jest przede wszystkim z wspaniałych aranżacji apartamentów i nie tylko. To co możecie zobaczyć to świeży projekt inspirowany nowym teledyskiem Lady Gagi - Applause. Moim zdaniem. sądzę że wyszło jej to nieziemsko, wszystko pięknie dopracowane. aż zapiera dech w piersiach.

A wy, co o niej sądzicie ?

Pozdrawiam, Alesha49 ;3

18 komentarzy:

  1. Jest przepięknie, juz wcześniej miałam okazje podziwiać to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Rojda jest wspaniałą projektantką :^

    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam jej ale ja też uważam że ma talent jej doll wygląda świetnie :) a co do osób, które chorują to ja jak wiele osób z mojej szkoły i nie tylko miałam katar, kaszel i bolało mnie gardło ale już mi przeszło na szczęście :) życzę powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna !!! Jeszcze na dodatek Gaga *.*

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzialam juz. Boże zebym ja tak umiala :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite! Jak prawdziwa Gaga. Podziwiam talent i zaangażowanie w wykonanie ;).
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  7. Rojda32 jest chyba najbardziej utalentowaną osobą, jaka była na sd, bo ma wspaniałe projekty, a ten jest najlepszy. Uwielbiam Lady Gagę za jej styl (nie za jej piosenki). Ciekawe ile wszystko razem kosztowało? Mnie od tygodni gardło boli i mam troszkę katar. W szkole nie ma dużo osób.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie ;) u mnie u szkole też dużo osób choruje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rojda jest genialna, ja ją uwielbiam!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie zrobienie czegoś takiego jest niemożliwością! Gdy pierwszy raz spojrzałam na pracę, myślałam, że wszystko jest zrobione w jakimś programie komputerowym, a to jednak stardesign na stardoll. Wszystko wygląda nieziemsko. Dziewczyna musiała na prawdę się napracować!
    anska2002

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, naprawdę robi wrażenie. Ja nawet głupiej fryzurki zrobić nie potrafię. A to jest tak perfekcyjnie zrobione, nigdzie nie ma niedociągnięć, nawet trudno odgadnąć że to są tylko kosmyki włosów ze Stardesign Hair. Wspaniałe *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne! Robiła wiele rzeczy, które bardzo mi sie podobały lecz to chyba najlepsze jej dzieło. Aż trudno uwierzyć, ze to wszystko jest z tych drobinek( pasemek włosów)- dlatego mnie trzyma to sd, a raczej jej użytkownicy, jest dużo osób, które mogę nieustannie podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każde dzieło Rojdy jest piękne i dopracowane i chociaż nie słucham Lady Gagi, jestem pod wrażeniem
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ! na pierwszy rzut oka myślałąm że to manekin , dopiero potem zorientowałam się że wykonane jest to z włosów ! Jestem pod ogromnym wrażeniem ;o
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Rojdę32❤ Za jej nieziemskie pokoje, za jej wspaniałe fryzury, a przede wszystkim za wyczucie stylu i wyobraźni w tworzeniu tego wszystkiego której można jej tylko pozazdrościć^^ Tez z początku myślałam że to nie możliwe żeby jej dzieła były tworzone i wyłącznie z kosmyków ze stardesign! a jednak! W moim albumie (jak by ktoś chciał z ciekawości zajrzeć to gorąco zapraszam) od jakiegoś czasu zapisuję tego typu cuda ze stardesign (mam ich ok. 20 stron) i oczywiście znajduje się tam Rojda32 i jej boska LadyGaga, a także inni jak Jay.R, Pixeleine, clairethebest55, p0ur_s0ul, spr_melike, Laguz, Dante_Nowak, brebah, SherY_DuFF, holla_katy, erin.w oraz pozostali:P

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  16. Ma niewątpliwy talent ! *.* Uwielbiam do niej zaglądać aby czerpać pomysły :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!