Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekendowy Baazar - zgłoszenia
Witam!
Wszystkie osoby zainteresowane reklamą swoich StarBaazar'ów na naszym blogu zapraszamy do zgłaszania się poprzez komentarze do tego posta, do piątku tj. 27.09.2013r., do godziny 08:00.
W komentarzach proszę umieszczać swój nick na Stardoll. 

Jednocześnie informujemy, że w momencie upływu czasu na zgłaszanie się baazar powinien być przygotowany do publikacji. Zgłoszenia, w których wystawione jest mniej niż 4 rzeczy lub nie ma wcale, nie będą publikowane. W poście umieszczane jest tylko 5 StarBaazar'ów i zasada losowania, gdy jest więcej niż 5 zgłoszeń nadal obowiązuje.

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się^^

    mam więcej niż 4 rzeczy na sprzedaż tylko w różnych działach (trochę ubrań, trochę mebli biżuteri i fryzur)

    o to link:

    http://www.stardoll.com/pl/user/sellItems.php?id=7121704

    tak na marginesie nie jestem już ss ale jeszcze przez 2 dni będę mieć te rzeczy w bazarze więc to moja ostatnia szansa na ich sprzedanie.

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    krejzolk27

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    Zaraz dodam nowe ciuszki :)

    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem nss szkoda bo na pewno bym się zgłosiła.

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się ;)

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!