Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Catwalk


Witam was bardzo serdecznie, teraz przychodzę do was z naprawdę przykrą wiadomością dla mnie jak i dla was. Dzisiejszy odcinek się nie odbędzie, głównym tego powodu jest nie pełna minimalna liczba zgłoszonych ( czyli 3 ). Pamiętajcie, że ja zbieram tylko głosy z poprzednich notek tj. wyniki. Tam pojawił się tylko jeden komentarz z taką oto informacją. Jak wspominałam stylizacja musi być na białym tle, a co się nasuwa to że powinno być to stworzone w twoim apartamencie - ale to nic, przymknęłabym na to oko gdyby było więcej zgłoszeń. Także przepraszam te osoby, które się starały - naprawdę mi przykro. W poniedziałek pojawi się notka o castingu do środowego odcinka, miejmy nadzieję że więcej osób się zgłosi.

Pozdrawiam, Alesha49

11 komentarzy:

  1. Postaram się zgłosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne , nie ma sprawy :)

    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja może też się zgłoszę:)

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest możliwość zgłoszenia się drugi raz ? :P
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już się zgłosiłam czy moja stylizacja może być użyta do następnego cadwalku?

    OdpowiedzUsuń
  6. @Sweetdoll240 tak, jest taka możliwość.
    @@ DivaOlcia1 przypominam że stylizacja ma być wykonana w twoim apartamencie.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  7. aha :) nie wiedziałam o tym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłoszę się w poniedziałek ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zgłaszam się
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!