Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inspiracja z Otoczenia

Podoba się przeróbka? 



14 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetnie odzwierciedliłaś stylizację :) Ogółem to fajna grafika :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uważam że bardzo ładna stylizacja, wszystko pasuje i wygląda genialnie po prostu nie ma się do czego przyczepić bo wszystko jest cudowne, myślę że mogłabyś do tej stylizacji użyć okularów ale pomijając to stylizacja jest fajna no i grafika też.

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  3. wolę nie takie żółte, ale jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ale mogłabyś dodawać też normalną, nieprzerobioną wersję? Bo w takiej np. ciężko mi rozpoznać jakich rzeczy użyłaś do tej stylizacji ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne odzwierciedlenie stylizacji! Obróka jest świetna!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. podobna, trochę nie w moim stylu, ale całkiem mi się podoba
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. podobna, trochę nie w moim stylu, ale całkiem mi się podoba
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeróbka fajna. Idealnie odwzorowane... Podoba mi sie :-).
    anska2002

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnieee ! :O Cudowna stylka a przeróbka graficzna nadaje jej dodatkowego blasku :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylka! wprost idealnie odzwierciedlona:) jedyne czego mi brakuje to pary lenonek:) cała reszta bez zarzutów:) i mi osobiście podoba się ta przerobiona graficznie wersja:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło cudnie ! *.* niemal kopia stylizacji rzeczywistej :D Gratuluję talentu :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!