Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza Mary__Jane
PRZED:
Ubiór:
Stylizacja jest ładna, kreatywna, chociaż ostatnio często noszona. Bardzo ładnie wyglądają buty, zestawione z dwóch różnych par. Jest OK, chociaż to nie mój styl.
Twarz:
Nie mam zastrzeżeń również w kwestii wyglądu twarzy. Make-up jest dość skromny i dziwnie wygląda na oczach. Poza tym, chyba nie użyłabym tej fryzury do stylizacji, którą Doll ma na sobie.


PO:
Ubiór:
Postanowiłam zaszaleć z kolorami. Głównie z odcieniami niebieskiego, ale i zieleń też znajdziemy. Bardzo spodobała mi się spódniczka, dlatego musiałam ją wykorzystać. Stylizacja wykonana przeze mnie jest kobieca. Chciałam wyeksponować długość nóg Doll oraz je wysmuklić za pomocą wysokich obcasów.
Twarz:
Zmieniłam fryzurę, żeby pasowała do stroju. Klasycznie na czarno, ale też szaro, podkreśliłam oczy i nadałam im blasku, co zostało uchwycone na zdjęciu poniżej. Różowawy kolor ust nie jest dyskretny oraz pasuje do pozostałych elementów metamorfozy.


Podoba Wam się? Lepiej przed czy po? Skomentujcie!

13 komentarzy:

  1. Powinno być z dwóch par a nie w dwóch par ;) Makijaż zdecydowanie po.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie makijaż jest ładniejszy przed a stylizacja po :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż przed, stylizacja po :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż przed a strój po:)

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż przed (tylko fryzurę bym zmieniła), stylizacja też przed, chociaż po też jest niezła ale coś mi w niej nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podobało mi się przed metamorfozą, zmieniłabym jedynie fryzurę
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja zdecydowanie przed bo w tej zrobionej przez ciebie każda rzecz ma inny odcień. Buty są ciemniejsze niż pasek to samo z torebką i kolczykami... Gryzie się to ze sobą...
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też jestem za wyglądem i stylizacją przed:) zmieniłabym te warkoczyki bo nie pasują do tego typu stroju:) natomiast stylizacja po tez jest ok, jednak nie wszystkie jej elementy do siebie pasują:P rozumiem że chciałaś zaszaleć z kolorami ale za dużo odcieni to tez nie dobrze, fajny pomysł ze spódniczką, zdecydowanie odgrywa w ubiorze główną rolę:) zamieniłabym pasek i torebkę na jakieś inne:) makijaż po jest jak najbardziej poprawny, brakuje mi tu różu na policzkach bo bez niego doll wygląda smutno, no i osobiście nie przebadam za kosmetykami luxe więc dlatego cienie też bym zmieniła:P

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  9. W obu przypadkach 'PRZED' bardziej mi się podoba :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!