Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pożegnanie
Hej. Dziś ponownie ja julcia789. Piszę do Was już ostatni raz, ponieważ długo myślałam i doszłam do wniosku że jestem już za dużo by bawić się w świecie stardoll. Bardzo lubię tę grę, ale mam już 14 lat i z upływem czasu staje się ona dla mnie nudniejsza. Chciała bym dla Was pisać już na zawsze, ale czas płynie i nie da się go zatrzymać. Przepraszam że napisałam dla Was zaledwie kilka postów. Pisanie na tym blogu było do mnie marzeniem, ale jest teraz rok szkolny i muszę się skupić na nauce. Konto -julcia789 powierzam mojej siostrzyczce. Jeszcze raz przepraszam.


julcia789




15 komentarzy:

  1. Żegnaj! Ja też mam 14 lat ale dalej gram w stardoll:)

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. No to żegnaj :(. Trzymaj się! Zbieraj same dobre oceny :p.
    anska2002

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego, szkoda, że tak szybko odchodzisz. Jednak nauka jest najważniejsza.Myślę, ze jeszcze wrócisz na stardoll. Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Papa :] Chociaż nie uważam że jesteś za duża na Stardoll, przecież sporo starszych osób w to gra xd Ale to już twoja decyzja. Życzę powodzenia w nauce.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że odchodzisz i że przygoda z tym blogiem trwała tak krótko, ja też mam 14 lat i chciałabym mieć jak najlepsze oceny a wiadomo że blog zajmuje dużo czasu i zostaje go mniej na naukę, ja też zastanawiam się czy nie zrobić sobie przerwy na stardoll bo trochę przez to zaniedbuje naukę. Mam nadzieję, że może jeszcze kiedyś wrócisz na bloga :) życzę ci samych 5 i 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żegnaj, ja mam 15 lat i też gram na stardoll, ale rozumiem cię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Papa :) Powodzenia w nauce ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam prawie 18 lat i w to gram ;_;
    uwierz,że wszystko da się ze sobą pogodzić :)
    powodzenia.

    Aneczka96

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 15 lat i gram, ale szanuje twoja decyzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pfff... Jak to za duża? Mi za pół roku 18 wybije (jeezu kiedy zrobiłam się taka stara?) i jak na razie nie zamierzam zostawiać stardolla. Jeszcze zatęsknisz zobaczysz ;>

    Zoofinka

    OdpowiedzUsuń
  11. Żegnaj, ja nie będę pisała ile mam lat;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. 14 lat to wcale nie dużo ;) Ja jestem o wiele starsza ale jest to twoja decyzja i my ją musimy zaakceptować :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego i powodzenia w nauce Ci życzę:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!