Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Catwalk | 3



Witam was bardzo serdecznie, jestem całkiem nieźle załatwiona do końca tego tygodnia - grypa. Co prawda jestem lekko wykończona, ale mam jeszcze trochę sił żeby coś dla was wyskrobać. Jestem naprawdę zadowolona, że tak dużo osób się zgłosiło, naprawdę nie spodziewałam się tego. Z początku będę wybierała osoby, które jeszcze nie brały w tym udziału a później dopiero dziewczyny, które uczestniczyły w odcinku. PAMIĘTAJ, że jeśli zgłosiłeś / aś się w poprzedniej notce już nie musisz robić tego ponowie, ponieważ twoja kandydatura już tam istnieje. Bez zbędnego przedłużania czas przedstawić wam kandydatki :

GŁOSOWANIE ZAMKNIĘTE !

klaudialigenza





AramintaMona




Elena_Gilbert_S







Znając już kandydatki, możecie głosować. Pamiętajcie że macie tylko 2 dni więc radzę się spieszyć.

Pozdrawiam oraz życzę powodzenia ;3

11 komentarzy:

  1. Zagłosowałam. Niektóre prace są naprawdę ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam :D Ostatnia najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O moja praca ;) 3 praca jest wyśmienita ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje na Tak, są cudowne, najbardziej podoba mi się 2 i 3 ale 1 też jest fajna :) gratuluję i szkoda, że ja nie zostałam wybrana do odcinka.

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałem . Moim faworytem jest trzecia stylizacja *.* Jest cudna ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam na jedyneczkę :). Praca "ma w sobie to coś,,. Dwójka kompletnie mi się nie podoba, a trójka jest nudna.
    anska2002

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam, pierwsza i trzecia są świetne, bardzo mi sie podobają
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co wy widzicie w stylizacji numer 3... Moim zdaniem jest bardzo słaba i nie ma w niej nic nadzwyczajnego... Ja zagłosowałam na 1 :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja klaudialigenza moim zdaniem jest najlepsza i nas nią oddałam swój pozytywny głos^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!