Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
spoilery Star design Fashion

15 komentarzy:

  1. w ogóle mi się nie podobają ich kolor jest okropny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodniczka i bluzki nawet nawet, ale pewnie powyżej 10 SD za zakup :) Nie oszukujmy się, bo z cenami ostatnio przesadzają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podobają mi się, ewentualnie spódniczka dosyć spoko, ale szału nie ma :P Ciekawe jakie będą ceny :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja napoczątku myślałam że są to ubrania basic. Jak bd to star design to nic z tad nie kupie

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka mogłaby się przydać do jakiejś stylizacji i oczywiście w mniej dzikim kolorze, ale pewnie będzie droga. Poza tym jakoś słabo wykonane te rzeczy ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. mogłyby być ładniejsze, ale chętnie zobaczę je w ładniejszych kolorach
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica fajna

    OdpowiedzUsuń
  8. Kroje ciuchów nie najgorsze ale kolor mnie troche odstrasza :) Zobaczymy jak bd z cenami :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm... przyznam szczerze że mi się te kroje średnio podobają, może ten krótki top jeszcze jakoś ujdzie:P czerwonym jaskrawym kolorem tych ubrań się kompletnie nie przejmuję bo skoro to stardesign to raczej można go będzie zmienić i wybrać taki jaki się chce:P a nawet dodać jakiś własny wzór jak kto woli:P w spódniczce nie podoba mi się ten żółty pasek i myślę że prawdopodobnie nie będzie można tego koloru zmienić, bo admini już tak nam lubią na złość robić:P i pewnie ceny też będą zabójcze:P ogółem, nie przepadam za ubraniami ze stardesign, więc wątpię żebym cokolwiek kupiła:P

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  11. Dosyc dziwne. Ogólnie mało korzystam ze starDesing, ale spróbuję coś zaprojektowac, kiedy ubrania się pojawią.
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
  12. nic mi się nie spodobało ;c

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!