Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inspiracja z Otoczenia
 Cześć. Doczekaliśmy się dziś 1 września, jutro wielu z was pójdzie do szkoły. 
Jakie macie wrażenia po wakacjach? Jak spędziliście wczorajszy, ostatni dzień wakacji? 
Podobał wam się?
 Mam dla niektórych małe pocieszenie, a dla reszty informacje we wrześniu pojawiać się będą posty 
z stylizacjami wybranymi przez was, a później z pokazów mody realnej.
Cieszycie się? 
     Jedna z czytelniczek poprosiła mnie w jednym z komentarzy, żeby zrobić wersje stardollową z jej idolką Ditę von Teese, oto twoja idolka w mojej Stardollowej wersji ;)
      Zapomniałam dodać, że zmieni się plan dodawania moich notek, teraz Inspiracja z Otoczenia 
będzie pojawiać w każdą środę i sobotę. 



Podoba wam się? 

14 komentarzy:

  1. Nie no, proszę, nie mów mi o szkole. xD Dobrze się uczę, ale jak pomyślę o historii, którą prowadzi dyrektorka .. Zaczyna mnie po prostu boleć brzuch! :D Stylizacja ładna. Wszystko ładnie dopasowane, aczkolwiek koszulka i bransoletka do oryginalnej wersji kompletnie nie pasują. ;)

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś świetna! Uwielbiam te posty, ale dziś zmieniłabym buty na inne, a dokładniej 'Decades, Pumps' :D
    NIEEE CHCĘĘĘĘ SZKOŁY

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem udana stylizacja, podoba mi się
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się Świetnie i wygląda prawie identycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja jest prześliczna troszkę bluzka jest w innych kolorach ale przecież nie da się znaleźć identycznej :) widać ile pracy włożyłaś w tą stylizację bo zadbałaś o każdy detal nawet bransoletki i okulary :) czekam z niecierpliwością na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewne rzeczy tutaj nie pasują ale mimo wszystko jest okey :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmieniłabym okulary i buty, trochę mi się gryzą z resztą. Swoją drogą z jakiego sklepu jest ta spódnica?
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się torebka i bluzka

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica z PRQ

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę fajna :D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę udana stylizacja !! :D Baaardzo mi się podoba :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Robisz to zawsze nienagannie

    justinacullen

    OdpowiedzUsuń
  14. I kolejny raz jestem pod wrażeniem tego jak niemal identycznie skopiowałaś realną stylizację ;o
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!