Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
elita tygodnia wybrana
W zakładce Elita QoF w tym tygodniu znajdą się osoby, które komentowały najczęściej nasze artykuły. Są to: JustinaCullen, patrykdiamond2, naati8, Alesha49, DivaOlcia1, sunflower, Sweetdoll240, CherryVenette, BrondynkA, PogodnaKsenia. Wymienione osoby otrzymuja darmową reklamę w zakładce Elita QoF oraz wezmą udział w losowaniu pod koniec miesiąca 20 sd.

Z ubiegłego tygodnia po 10 sd  oraz reklame w pasku bocznym na tydzień otrzymuja:
Alesha49, patrykdiamond2

gratuluję! 

Zarezerwujcie na missmariksza coś w bazarku za 10 sd ) prow. w ciągu 2 dni.

15 komentarzy:

  1. Jej fajnie że znowu jestem
    Gratuluję reszcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że mogłam dołączyć do elity no i oczywiście dziękuje za sd :)

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  3. a no właśnie, opuściłaś nas chyba, bo mało tych Twoich komentarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Komentuje kazdy post, ktory wyswietla mi sie a bloggerze(nie wyswietla sie czasem kazdy) oprocz loterii niektorych i mam o kilkanascie komentarzy wiecej od innych, czasem po 2, 3 w postach i jestem najbardziej rozgadana. No prosze Cie XD

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że zostałam zauważona i jestem w elicie :) gratuluje reszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :*

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki i dziękuje
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i gratuluję pozostałym :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!